Selasa, Februari 17, 2009

Update - Foto bogel exco PKR S'gor....akibat pilih calon tidak berintegriti

Kemaskini: 10.00 pg

Seorang exco kerajaan Selangor telah membuat aduan polis tengah malam tadi berhubung penyebaran foto-foto bogelnya kepada umum.

Elizabeth Wong, yang juga wakil rakyat Bukit Lanjan, membuat laporan di balai polis Damansara, Petaling Jaya kira-kira jam 11 malam.

hmmmmm...... Jikalau Chua Soi Lek pastinya pemimpin parti pembangkang akan menyuruh letak jawatan, tetapi jikalau Elizabeth Wong macam mana pula?

Difahamkan foto-foto yang dirakam tanpa kebenarannya itu - kemungkinan oleh seorang bekas teman lelakinya - sewaktu beliau sedang tidur.

Nampaknya calon ekspress PKR ni kebanyakannya diambil tidak berintegriti, dari kes Arumugam Bukit Selambau dan sekarang pula Elizabeth Wong Bukit Lanjan,

Inilah padahnya apabila rakyat memilih secara mambabi buta, ingatkan berlian rupanya permata tertipu dengan pemimpin PKR. Calon yang dipilih hanya kerana sentimen dan bukan kualiti.

Sekarang semakin ramai mempertikaikan kredibeliti calon PKR, dari segi moralnya dan integritinya. Apa sudah jadi? namun jika ini dikaitkan dengan pemimpin mereka, rakyat pasti tidak terkejut? memang betullah dikatakan oleh Karpal Singh terhadap Anwar Ibrahim... perkataan tidak bermoral amat tepat sekali!

P.s. : Gambarnya ada di blog utusan che-moq, tapi rasa tak sanggup apirasi nak keluarkan. malu rasanya.

17 ulasan:

Cheguman berkata...

PR (Pakatan Rencah) semakin oyah dan diambang kemusnahan.

bungaraya berkata...

Bagaimana PAS menghadapi semua suasana seperti ini. Khasnya penyokong mereka yang berlambat memperjuangan islam dalam blog spt ini. Tidakkah ini juga sebahagian dosa yang harus anda tanggung bersama rakan seperjuangan.

Pakatan Rakyat adalah hasil himpunan rakyat yang tidak berterima kasih dengan apa yang talah diberikan oleh kerajaan kepada mereka. Namun ekor mereka bergelombang dengan tahi-tahi khindzir yang bebau hanyir. Mengata BN buruk dan menjijikkan. Perbuatan di Elizabeth tu bagaimana? Perbuatan si Arumugam tu okeykah pada pandangan PAS. Cuba buktikan ke okey annya dengan Firman Allah dan Hadith Nabi SAW.
Jangan asyik melihat UMNO itu salah sedangkan diri sendiri penuh dengan maksiat. Dan kini bukankah kena hidung sendiri?
Kepada PAS, Anwar itu baik? Betulkah ni? Cubalah bermuhasabah diri sejujurnya.

Panglima Perang Cyber berkata...

PR = Pakatan Rosak ok kot..hehehe

bukan nak mengata cuma dah jelas ramai dah kena..

umno yg 3 juta tak sampai teruk mcm ni..

mungkin sebab pandai sangat bercakap dan kutuk orang tuhan dah balas cash di dunia.

abe MIE 'TERJAH' berkata...

http://pkrpasdap.blogspot.com


motto baru Pakatan ialah

HIDUP BIAR SEDAP

TINTABIRU berkata...

FOTO XXXXXX
Uh tak saya hairan sebab dah ketua dia mcm tu nak buat cam mana?

Tanpa Nama berkata...

err tumpang tanya,kat mana nak tgk gambar tu?cume nak kepastian je hehehe

Tanpa Nama berkata...

Inilah padahnya apabila rakyat memilih secara mambabi buta, ingatkan berlian rupanya permata tertipu dengan pemimpin PKR. Calon yang dipilih hanya kerana sentimen dan bukan kualiti.

pemimpin umno tak masuk sekali ke?

anak buah_pak leh berkata...

dulu masa bn perintah pulau pinang, walaupun UMNO lebih banyak adun pada gerakan tapi pondan/pengecut/pengampu nak mnta jdi ketua menteri..........sekarang apa nak kecoh dah dap banyak adun depa lah yang perintah......yang rakyat pulau pinang pi bagi umno menang sapa suruh...padan muka melayu pulau pinang.....ada akal pikir la mad darus/budin/abg roslan hooiiiii...bawa taubatla....

Tanpa Nama berkata...

Umno byk adun di penang pun, gerakan juga yang perintah, melayu terus hanyut...apa nak heran...umno dok tengok saja...

UMNO BANGANG berkata...

Buat geng BPN yang bangang...macam nie la lain kali kalu gambar najib berbogel bersama isteri....tersiar..atau gambar najib sedang mandi bogel tersiar..Najib boleh la letak jawatan..kahhhhhakahhhakah...memang la dasar pencacai macam geng BPN ( Beruk Perosak Negara...aka Beruk Pencacai Negara)....maklumlah geng beruk mana nak tahu beza.....semuanya sama saja......lain kali kalu gambar ko semua sedang mandi ke...sedang tidur ke dalam keadaan kurang sopan...boleh la letak jawatan....jawatan sebagai beruk cyber..kahkhakkhahaaaaaaahkjka

khir joyo berkata...

ape punye bangang la blog ni,woii,blh blah la,bek ko g kje bg anak bini mkan lg bgus daa dr ko wat blog ntah ape2 ni,bhse nk syok sndri je,ko hrp mmber2 sktr je duk angkt blh la woii

foto bogel berkata...

Lain kali masa nak pilih aku, kau orang tak tengok latar belakang aku....

Tak ke menyusahkan ko orang sekarang ni...

suka hati aku la nak bogel ke tak nak bogel.... yang penting aku kan PKR... ko orang mesti sokong aku... setakat moral aku, tu aku punya pasal lah...

paloi bin mulau berkata...

muahahahahaha amno makin sakit jiwa

tido bogel elizabeth sama dgn main soi lek muahahahahaha

agak2 apalagi lawak yg bakal amno main kan muahahahahaha

hehehe korang ni memang menutup aurat sepanjang masa kan ;)

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak kata pemimpin PR tak bermoral pemimpim UMNO pun apa kurangnya....

Janganlah mengata orang lain jahat kalau kita jahat.

Hanya orang tak bermoral sahaja akan menuduh orang lain tak bermoral....

Tanpa Nama berkata...

apa yang pelik tidur bogel. bujang pulak tu.
soi lek pun kira ok jugak. kan waktu tu men kesihatan. nak try produk KERAS yang baru. baru boleh approve di pasaran.
ada banyak lagi gambar MP BN dengan puteri UMNO, kita akan keluarkan. Tunggu masa jaaaa

Tanpa Nama berkata...

"Anonymous said...
apa yang pelik tidur bogel. bujang pulak tu.
soi lek pun kira ok jugak. kan waktu tu men kesihatan. nak try produk KERAS yang baru. baru boleh approve di pasaran.
ada banyak lagi gambar MP BN dengan puteri UMNO, kita akan keluarkan. Tunggu masa jaaaa"

Silakan..!!! Nak tengok gak.. Blum lagi gambo2 pentol hampa wat kat uk di siarkan..

Hampa pun tungguuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

keluarkan semua gambar lagi bagus,tak kira dari UMNO,PKR ataupun PAS..yang hangpa semua bangang tu..tu semua org melayu..baguslah macm tu ..melayu rosakkan melayu..bangsa lain ketawakan kita...pikirlah sendiri

Kongsi Link Anda