Popular Today

Selasa, Februari 10, 2009

Nizar gila talak


Nizar gila talak, Menteri besar Pakatan Rakyat di Perak, yang enggan mengiktiraf kerajaan baru BN, terus bertugas seperti biasa dengan mengetuai barisan exco negeri ke pejabat rasminya.

Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin bergerak dari kediaman rasminya - yang dijadikan kawasan pentadbiran kerajaannya - menuju bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri pagi ini yang telah dikawal oleh sekumpulan 30 anggota polis unit pencegah rusuhan FRU.Kira-kira jam 11.05 pagi, beliau dan rombongannya tiba di depan pintu masuk bangunan tersebut tetapi kenderaan mereka dihalang oleh polis.

Mohammad Nizar kemudian keluar kenderaan rasminya dan berjalan menuju pintu masuk tetapi dihalang oleh polis yang kendengaran berkata, "Datuk, tolong beredar. Saya hanya mengikut arahan.

"Menteri besar Pakatan Rakyat itu kemudian menjawab: "Tidak dapat masuk tidak mengapa. Hari ini tidak ada banyak temu janji. Hari ini adalah hari (bertemu) pelanggan." Sebelum meninggalkan tempat itu 10 minit kemudian menuju kediaman rasminya di Jalan Tambun, Mohammad Nizar sempat bercakap ringkas kepada media.

Itulah akibatnya apabila terlalu berpolitik, 'mungkin gila talak agaknya Nizar ni' walaupun telah dicerai tetapi masih terbayang-bayang ataupun terlalu gilakan kuasa sehingga hilangnya kewarasan.

4 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

kesian....drama paling sedih awal tahun ini ialah kisah MB haram dan enggan lepas jawatan..

Tanpa Nama berkata...

...oiiii bangang penjajah tinggalkan malaysia menetapkan bangsa melayu diberi biasiswa untuk belajar, maghri UMNO jadikan Pinjaman. bangang punya melayu. Harta Negara dikaut sesuka hati oleh juak2 UMNO....

kamu tu seketurunan dengan seleh kamil dalam film p.ramlee...tak tahu diri.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa Udin? tak dapat biasiswa ke nak marah-marah ni? mana nak dapat, kau jenis melayu lupa diri..

Tanpa Nama berkata...

MELAYU!!!xhbis2 dgn bantuan2...xnk berusaha betul, pemalas...bile nk jd bangsa yg maju kalau malas berusaha hrpkan bantuan je sampai kiamat pn xkn maju...

Kongsi Link Anda