Khamis, April 02, 2009

PUBLISITI MURAHAN NIZAR

Nizar buat kecoh lagi...solat jenazah pun cari publisiti

Semasa kempen pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gantang, Naib Ketua UMNO Cawangan Changkat Ibol, Allahyarham Ismail Dahaman ditakdirkan meninggal dunia Rabu malam.

Namun apabila solat jenazah hendak diadakan dan solat Ahli Dewan Undangan Negeri Batu Kurau, Kapt (B) Datuk Najmudin, calon PAS Datuk Seri Nizar Jamaluddin dan beberapa orang penyokongnya tiba dan terus mengambil tempat imam daripada Najmudin.

Apabila diberitahu persiapan solat jenazah sdah dibuat dan mereka yang hadir sudah hendak sembahyang, beliau tetap mahu mengimamkan solat jenazah tersebut. Apabila diminta untuk solat bersama-sama sebagai makmum, Nizar dan pengikutnya terus meninggalkan rumah Allahyarham tanpa menunaikan solat jenazah tersebut.

Inilah akibat Islam dipermainkan oleh golongan pelampau ini.... bukan kerana Allah tetapi kerana kepentingan peribadi...

Kejinya manusia seumpama ini...

AGENDADAILY

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oii UMNO

Hang pembohong...

Tanpa Nama berkata...

menyampah betol dgn blog pro umno nie..kami org muda bukn mcm org2 lain yg tak thu IT, kmi celik IT.sejarah jelas tunjuk umno nie yg byk derhaka n byk slah guna kuasa.

Tanpa Nama berkata...

inilah perangai sebenar orang PAS tak boleh terima kenyataan.

Ingat kamu tu manusia... bukan nabi, maksum!

Mat Jan berkata...

ya la... PAS bukan maksum... Yang maksum UMNO jer... mana ada raja pernah marah UMNO... Tengok masa result pilihanraya 11.. Nik Aziz pun minta maaf kat rakyat Kelantan... UMNO mana ada pernah minta maaf... pasal UMNO maksum.. Ada faham kaaa...

Tanpa Nama berkata...

Satu mayat bole brp kali sembahyang jenazah erkk...?

Tanpa Nama berkata...

bagus jugak soalan anon

Tanpa Nama berkata...

Ooi,,, jangan tipulah! Kenapa tak cakap pasal si Zahid makan kat tokong dengan penari stengah bogel kat stage?? Tak malu ke, goyang dada dan punggung???

Pak Oncu berkata...

solat jenazah boleh di laku kan berjuta juta kali jika mahu,,,,,,,,,,,,,,

Tanpa Nama berkata...

Si Zahid tu kata penari bogel tu sebahagian budaya cina..

ku cakap sebahagian budaya kepala dia...

menyampah betul dengar komen dia tu

Undi untuk Pakatan

Tanpa Nama berkata...

budus! kalau si eli komfirm bogel tapi ni tak bogel....

tu pun tak nau nak beza ke....

aku rasa pas pun akan benarkan juga sebab yang hadir adalah untuk kaum cina.. memang la budaya cina....

kalau ko nak kata gadis cina pakai seluar pendek... berlambak kat tepi-tepi jalan tak de masalah pun.

tapi aku pervayai kalau orang pas yang pergi dia kata untuk dakwah... jadi sama lah ni..

sekali lagi budus...... undi BN

lah berkata...

ni analisis dan andaian aku n the geng

PM kita ade 5 dn ari ini akn mnjadi 6.


PM kita yg pertama TUNKU ABDUL RAHMAN.


disebalik nm itu ade mksd yg tersirat.


kita ambil RAHMAN shj.




R-RAHMAN (abdul rahman PM-1)

A-ABDUL RAZAK (PM-2)

H-HUSSIEN ONN (PM-3)

M-MAHATHIR MOHAMAD (PM-4)

A-ABDULLAH BADAWI (PM-5)

N-NAJIB (yg telah ditabalkan sbg PM-6)





so sape yg akn mnjadi PM selepas ini?

dipendekkn cita akn berakhirla sudah

PM yg dibawah pimpinan UMNO atau BN



PARTI RAKYAT sudah sedia mngambil alih...

kita tggu je plhn raya akn dtg...

insyaAllah...

rahman,ahchong,muniandy berkata...

Ingatlah, agama Islam yang kita anuti hari ini adalah hasil pengorbanan, air mata, darah dan nyawa 125,000 orang Nabi dan 313 orang rasul. Jangan gadaikan hanya kerana semata-mata untuk undi pangkah di kertas pilihanraya sehingga membesarkan perpecahan dan melemahkan Islam serta ummatnya!

Sedingin Salju berkata...

Biasalah depa. jual agama, semua boleh.

Kongsi Link Anda