Sabtu, Julai 11, 2009

Isu Kg Buah Pala - kalau tak boleh nak selesai masalah rakyat, hangpa tak payah jadi pemimpin

Aku terbaca kronologi Isu Kg Buah Pala dalam blog pro pembangkang... macam biasalah memanglah diorang ni nak salahkan BN sahaja.... diaorang ni memang tak buat salah, cuma tak pandai nak selesai masalah rakyat...

Cuma dia orang terlupa, masa 8 Mac 2008 diaorang ni dah berjanji kepada rakyat untuk selesaikan masalah mereka, jadi sebab itu pengundi memilih mereka di Penang... iaitu tujuannya untuk selesaikan masalah mereka...

"Jadi.. kalau lah penduduk nak jumpa Lim Guan Eng pun lari, apatah lagi penduduk datang bawa peguam... lagilah Llim Guan Eng tutup pintu....

"jadi apa gunanya mereka ni dipilih untuk menjadi pemerintah Pulau Pinang kalau tidak boleh dan tidak mampu selesaikan masalah rakyat yang mereka janji masa pilihanraya... "

Kalau nak minta BN selesaikan masalah... selepas ni pilihlah BN pula jadi pemerintah..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda