Khamis, Februari 25, 2010

News : Hukuman sebat: MAIS buat laporan polis terhadap The Star, Sis



25/02/2010 3:40pm

SHAH ALAM 25 Feb. – Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) hari ini membuat laporan polis terhadap Pengarang Suntingan akhbar The Star, P. Gunasegaram dan Sisters In Islam (Sis) berhubung tindakan pihak-pihak berkenaan membantah keputusan Mahkamah Syariah menjatuhkan hukuman sebat ke atas tiga wanita Islam, baru-bru ini.

Setiausaha MAIS, Datuk Mohammed Khusrin Munawi yang membuat laporan itu di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) di sini pada pukul 2 petang memberitahu, laporan itu bertujuan supaya polis melakukan siasatan terperinci dan mereka yang didapat bersalah perlu dikenakan tindakan mengikut Akta Hasutan. – Utusan

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MCA-STAR-SIS AXIS
Tau tak pasal diorang berani asik hina dan hentam Islam dan orang Melayu.
1.UMNO tak order roti canai jantan.
2.MCA sokong 1Malaysia.
3.MCA pemagang saham terbesar sekali dalam star publikaton.
4.Menteri KDN hanya beri amaran, dan tak jadi buat operasi besaran tangkap PATI pada 15hb February selepas 31 badan ngo ACCIM bantah tangkap PATI yang kerja jual oren,nombor,daging pangang dan sup bubur.Kalau tangkap 1,800,000 orang pati, tade orang PATI indon cuci pinggan di restoran,pub,kedai bubur sup,kedai mee,kedai daging khinzir dan restoran dan kopitiam .
5.STAR di lindungi olih BN dan BN adalah politik sekular yang tidak memperjuangkan ISLAM.
Rencana pengarang dan SIS memang tunjang akbar bahase ingeris untuk hentam islam dan kerap berbau perkauman.Cuma KDN aje ta bace star.
juga ade penulis pompuan rencana ranting pokok yang suka menyindir orang melayu dan juga ulamak.
6.Pas pati politik dan perlu sokongan MCA GERAkan MIC dll demi menjatuh kan UMNO.Pas tidak akan bantan sikap STAR,sebab siape aje musuh UMNO adalah sahabat pas.(miknivalelli.

7.Akhbar bahase inggeris ni akan lancar akhbar minguan BM.
Untuk apa ya ?
Semua JAIS JAIP JAKIM JAIM dll diwajib buat laporan Polis ke atas AKHBAR star.
Tahniah kapade Dato Seri Mahmood Adam.Terima kasih daun Keladi.

Dato ,batal aje lesen diaorang,bagi kat akhbar Melayu di Jalan pahang lagi baik.
Bila KDN nak mulakan operasi 1,800,000 PATI, cap goh meh dah lepas dah,tak nak tunggu sampai cap goh meh 2011.?
kalau buat sunggoh ,kemungkinan besar 400,000 anak kita yang keluar dari sekeloah menengah yang tak masuk IPTS/A, bolih dapat kerja kan?
Kesian kat diaorang yang tak kerja.
lagi pun ta de peluang budak pompuan lari pergi melancung ke lombok sebab "tour guide" dari lombok kena balik.
Terus kan Dato Seri Mahmood Adam.
changkat lobak.
arjuna waspada.

Kongsi Link Anda