Popular Today

Ahad, Mac 28, 2010

Gempar : 700 AMK Ipoh Barat keluar PKR , 12 Cawangan tutup!! (updated)


Satau demi satu tamparan kepada Parti kelentong Rakyat @ PKR.. Setelah semalam lebih 50 AMK Muar keluar hari ini giliran AMK Ipoh Barat!!

APa nak dikata lagi.. PKR memang parti yang bukan memperjuangkan nasib rakyat tetap[i hanya memperjuangkan nafsu dan perut pemimpin mereka semata-mata... khasnya Aljuburi sekeluarga!!!

Terbaru di Perak pula, Lebih 700 anggota Pemuda PKR Cabang Ipoh Barat hari ini mengisytiharkan keluar parti, menyebabkan 12 cawangan Pemuda dalam cabang itu lumpuh.

V Subramaniam yang merupakan ketua Pemuda cabang itu sebelum ini kecewa kerana PKR telah membohong rakyat selam ini samada kepimpinan peringkat cabang, negeri dan pusat yang tidak berpegang kepada prinsip perjuangan parti.

"Keputusan ini diambil setelah memikirkan semasak-masaknya kedudukan kami di dalam parti yang mengamalkan corak kepimpinan yang sering menabur fitnah bagi menguntungkan parti...sebanyak 12 cawangan akan ditutup," katanya dalam sidang akhbar di Ipoh.

Ada yang mengatakan ianya ekoran kenyataan rasis pemimpin PKR yang melabelkan kaum India sebagai Hindu Pariah!!! lihat video di bawah:



Turut hadir pada sidang akhbar itu ialah ADUN Manjoi dari BN Datuk Mohd Nadzri Ismail.

Jadi apa lagi.... JOm keluar PKR ramai-ramai..

jangan sampai ter'liwat'!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semoga Allah memberi hidayah kepada kita semua. India, Cina, Melayu dan yang lain2. Yang tidak sayangkan negara ini, yang tidak sukakan keharmonian, yang tidak mempunyai semangat kekitaan ini akan mendapat balasan dari Allah SWT... Insyaallah.

Kongsi Link Anda