Popular Today

Jumaat, Mac 26, 2010

Kalau dah jenis penipu!!!



Selepas pendedahan Ibrahim Ali di Parlimen, Saifuddin haram jadah cuba membuat fitnah terhadapnya. Dengan style ala Goebbels - tell a big lie and repeat it many times, people will believe it - Saifuddin cuba mencemar nama baik Ibrahim Ali.

Fitnah Saifuddin terhadap Ibrahim Ali adalah dia ada saham dalam sebuah syarikat Vincent Tan yang terlibat dengan judi.

Siapa yang kenal Ibrahim ali tahu part benda macam judi Ibrahim Ali tak ada main punya? Ibrahim Ali main betina pun orang tak percaya walaupun kampung dia di Pasir Mas di sempadan Siam aja. Garang garang Brahim Ali, jinak di tangan Kak Rohaya. Itulah namanya pengimbang hidup.

Yang jadi ketawa mengenai tuduhan Saifuddin al 'sanggup penipu demi Anwar', company yang dia tuduh Berahim ada saham itu adalah syarikat buat aircon ... kah kah kah Goebbels Goblok namanya.

Tuduhan Saifuddin dibuat dalam Parlimen. Maka Ibrahim Ali tidak boleh saman. Kalau cabar dia ulang tuduhan ini diluar mahkamah, dia pasti tidak akan ulang.

Ibrahim Ali tak mengalah. Dia bangun dalam Parlimen dan cabar Saifuddin ajak bersumpah luar dalam masjid. Rasanya dia cakap dia tak payah ulang tuduhan di luar parlimen.

Tapi Ibrahim Ali kenakan satu syarat. Bos dia anwar kena bersumpah dalam Masjid mengenia kes Saiful. Saifuddin tak jawab.

Sumber : Unspinner

4 ulasan:

Tai berkata...

Hah, itulah dia depa ni.

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, iblis-syaitan, walau apa sekali pun merupa wajah, ulalma ke, warak ke, tok guru ke tetap akan menonjolkan sifat-sifat sebenar mereka..... munafik...

Kita perlu mengambil iktibar dari firman ALLAH dalam surah Al Hujurat: ayat12 yang bermaksud :

“Dan janganlah kamu mencari-cari kesalahan orang lain, dan fitnah-memfitnah diantara satu sama lain”

Unknown berkata...

klu ketua dia jadi iblis suka menipu,fitnah org cakap pun berbelit,anak buah dia jadi setan.suka tuduh org macam lah dia baik sangah..

Aspirasi berkata...

Teddybear cute, Yang Gambi dan Yan17,

Kita takut puak-puak ni memerintah negara... Melayu dan Islam akan hancur nanti.. sebelum mereka hancurkan kita mari kita hancurkan puak pengkhianat ni..!!

Kongsi Link Anda