Khamis, April 22, 2010

Isu degree calon BN terjawab!!!

Apa punya bodoh la... kalau nak buat isu cari la yang kukuh sikit.. takkanlah macam budak-budak.. kan dah malu...

Woi Perisik Rakyak ... aku rasa pelajaran kau orang ni standard penilaian darjah 6.

Semalam kata Kamalanthan yang mintak kalung sliper pada Dr Mahathir pada konvensyen MIC yang lepas. Rupanya tidak. Kena smash dengan Parpukari sini.

Sekarang dia tuduh Kamalanathan tipu degree. Bacalah blogger yang tidak tahu malu asyik fitnah yang salah sini. Ini menunjukkan kebodohan tahap bengong blogger ini... tak kanlah nak cari 'maut' dalam soal Pilihanraya Kecil ni...

Menjawabnya senang. Lihat bawah ini.


Jadi mereka boleh tengok puas-puas sijil degree diatas.. kalau nak bawak tidor pun boleh... Rasanya mereka ini tidak pernah merasa terima, jauh sekali melihat macam mana rupa degree.

Ini menunjukkan tahap kematangan pembangkang yang rendah hingga tak tahu cari maklumat tapi buat kesimpulan yang salah untuk fitnah. Ini semua tindak balas sebab pembangkang rasa tertekan kerana Zaid katak mabok todi asyik di serang.. ini kiranya balas balik dari Blogger pembangkang yang sengal ni..

Macam ni ke nak perintah Malaysia???? Ranap negara.

Mana tidak, mereka tidak boleh bezakan seseorang itu dari seorang pemimpin dengan peliwat luar tabii.

Sumber : The Unspinners

1 ulasan:

carisinar berkata...

Mohon tolong sebarkan:
Cara2 untuk mendapat pengesahan mengenai status pengajian Kamalanathan

website: https://simo.ecu.edu.au/ecudev_calprod/ecu_graduates.jsp

Dalam ruang [Enter exact family name of graduate] ...masukkan P.KAMALANATHAN/P.PANCHANATHAN

Kosongkan ruang [Enter any given names of graduate]

Dalam ruang [Enter the Award Title] memasukkan communication

Dan kemudian tekan Search.

Maka terhasil info sebegini:

Parchment Number: 2004100372
Name: P.KAMALANATHAN/P.PANCHANATHAN
Award: Bachelor of Communications
Conferral Date: 25/11/2003

Terbukti dan menunjukkan Kamalanathan menamatkan pengajiannya pada 25 November 2003, memiliki sijil Sarjana Muda Komunikasi.

Kongsi Link Anda