Popular Today

Selasa, April 13, 2010

PKR Selangor : Anak Cina disusukan, Anak Melayu dibiar mati kelaparan

Inilah nasib anak Melayu di Selangor, kerajaan PKR menafikan hak mereka untuk belajar apatah lagi di menara gading. Sedang Melayu jauh ketinggalan dengan bangsa asing, kini terdapat pemimpin parti politik yang menyebabkan keadaan bangsa Melayu semakin teruk,

Namun apa yang amat menyedihkan kepada bangsa Melayu adalah anak Cina diberi perhatian.. tetapi anak Melayu dibiarkan terus terpinggir!!

Betullah kata pepatah Melayu... Anak kera dihutan disusukan, anak dirumah mati kelaparan.. cuma kali ini anak Cina disusukan, anak Melayu dibiar mati kelaparan oleh PKR!!!..

Mana tidaknya usaha YBK untuk membina UITM di Serendah telah dihalang dengan pelbagai tindakan keji oleh kerajaan PKR. Tujuan UITM ditubuhkan dan dibina adalah memberi peluang kepada anak Melayu untuk melanjutkan pelaran ke peringkat lebih tinggi khasnya mereka yang berada diluar bandar dan diberikan peluang untuk mengingkatkan ekonomi keluarga orang Melayu!! pendidikan kepada anak Melayu di nafikan..

Bukan setakat itu sahaja, YBK selaku yang diberikan amanah untuk membina UITM tersebut telah diserang oleh kerajaan PKR yang hanya menjadi boneka DAP.

Dalam masa yang sama kerajaan Negeri Selangor mengamalkan pilih kasih dan perkauman.. kaum Cina diutamakan [b.a.c.a. s.i.n.i].

Menteri Besar juga berkata, mesyuarat MMKN hari ini juga meluluskan pemberian tanah tambahan kepada Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Rasa, Hulu Selangor, yang telah tertangguh sejak beberapa tahun lalu.


Sangat dahsyat Boneka DAp ini.. tidakkah ini menunjukkan semagat perkauman Cina yang tinggi oleh Pakatan yang menjadi anjing belaan DAP!!!

Tidak cukup orang Melayu melihat hak mereka dinafikan oleh Pakatan Rakyat..!!!

3 ulasan:

TokJanggut berkata...

Anak Melayu dibiarkan mati kelaparan,
Anak India dijulang melangit.

Tolak MIC......Tuan tanah Melayu

Tanpa Nama berkata...

Tolak Pakatan Rakyat... boneka DAP!!!

Tanpa Nama berkata...

tolak pakatan rakyat boneka DAP!!!

Kongsi Link Anda