Popular Today

Khamis, Ogos 19, 2010

Kurang Ajar : Memang niat PKR mahu libatkan Sultan Johor


Nampaknya rakyat semakin jelas dengan isu banner yang menyebabkan Sultan Johor murka dengan melibatkan baginda dalam kempen PKR bangsat dan Chua Jui Meng biadap..

Ini pulak si kemetot ,Shamsul Iskandar Ketua AMK pula berani menghina Sultan secara terang terangan dan mahu libatkan sultan Johor dalam Politik Kotor mereka.

Blogger Anwar pembohong menulis :

"Apa yang tertulis di ruangan microblog Twitter ternyata menzahirkan apa yang terbuku didalam hati Shamsul. Tidak ada sekelumit penghormatan kepada Sultan Johor.

Mempertikaikan mengapa Sultan Johor tidak di soal siasat adalah satu tindakan kurang ajar yang langsung tidak tahu menghormati institusi kesultanan melayu."
Memang inilah ajaran Anwar tidak hormat Sultan, Bangsa, Agama dan semua sekali.. sama macam perangai Iblis.. hanya mereka sahaja yang betul dan orang lain salah..

Kepada rakyat Johor.. mesti tegas untuk menolak mereka yang mahukan perpecahan rakyat negeri Johor.. dan lebih tegas mesti menolak kepada mereka yang mahu sabitkan Institusi Kesultanan Johor dalam kancah politik kotor dan samseng mereka..

Menghina Sultan Johor bermakna menghina seluruh rakyat Johor...


Hapuskan PKR dari bumi Johor.. hapuskan Pakatan pembangkang... halau mereka.. jangan biarkan mereka terus menghina Sultan dan rakyat Johor...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BUNUH SAJA MELAYU GILA DAN CINA KAFIR YANG DOK MENGHURU HARAKAN ORANG LAIN.

Kongsi Link Anda