Popular Today

Khamis, November 04, 2010

Penipuan Malaysiakini : Bila periksa Daftar undi dikatakan ambil wang



Gambar atas di ambil di malaysiakini, tak nampak ramai punn... budak harakah daily, menggunakan duitnya sendiri dan masukan dalam sampul kemudian dia kata duit tu umno yang bagi.. cilako betul.
mana ada bukti UMNO serah duit pada pengundi... 
kalau benar di atas, sila tunjukkan muka penerima tersebut.. 


Inilah barua upahan nik ajis, salhan k. ahmad, wartawan upahan malaysiakini.
Berapa banyak PAS bayar upah untuk wartawan Malaysiakini?
Jika kickdefella diberi 4 juta untuk pertahankan PAS.. pasti budak uapahan ni dapat berjuta-juta..
apatah lagi kerajaan PAS Kelantan dapat RM 4 bilion baru-baru ni.


Malaysiakini di angkat menjadi barua nik ajis, tengah hari tadi malaysiakini melaporkan melalui wartawannya salhan k ahmad, telah menipu seluruh rakyat malaysia kononnya orang ramai kelihatan mendaftar di kaunter sebelum masuk ke dalam sebuah bilik secara bergilir. mereka kemudian kelihatan memegang sepucuk sampul coklat. semakan mendapati jumlahnya bernilai RM250. apa buktinya? kami blogger seramai 10 orang ada di sini, tidak ada sebarang kekecohan pun. ini adalah gambar yang kami ambil pada jam 1 petang tadi, nampak sangat malaysiakini mempunyi niat jahat terhadap umno/bn.

Inilah gambar di bilik gerakan bn bukit cekati jam 1 tengah hari tadi...
Hanya yang ada ialah orang yang datang nak memeriksa daftar pemilih supaya mereka tidak bersesak-sesak di tempat mengundi, dalam gambar yang dikeluarkan oleh malaysiakini pun tak nampak pun ratusan yang beratur. jijik betul perangai barua ni ajis ni... 

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anak haram jadah..nampak sangat macam terancang gambar dsuit tu tersusun kemas terjulur keluar dari sampul....ingat ini drama swasta ke atau sinetron indonesia tu....nak buat provokasi pun otak bodah macam unta padang pasir....

Tanpa Nama berkata...

bro...kantoi la bro..membe kita da kantoikan...adehhh...

http://kedahkekl.blogspot.com/2010/11/live-galas-peratus-keluar-mengundi.html

Tanpa Nama berkata...

salam,
kalau tak buat fitnah dan mengecohkan keadaan, tak ada la albahlul pas nak baca m'kini.bab benda yg tak betul nie pas memang suka terutama yg putar belit. so takut tak jadi popular la mkini mula buat cerita yg pembaca minat nak baca dan menjadi satu kitab bab albahlul pas percaya. wartawan tu setaraf macam penulis hadis bagi pas. UMNO tak kisah bab nak keji dan caci ni. tu yg buat jadi kuat dan berani. kalau dap dan pkr, mana kuat. bila kena keji atau tersilap lapor, cepat ajer nak saman. nak kasi org takut. sebab tu bab saman ni nak bagi takut oleh org yg takut.

Tanpa Nama berkata...

keadaan sudah tegang ini ...sabar2

Kongsi Link Anda