Isnin, Mac 14, 2011

Isu DNA : Anj**** Anwar dah mula bersuara...


Asyik-asyik muka mamat ni.. macam dah tak de muka orang lain yang nak pertahankan Anwar.. siapa lagi, kalau bukan anj**** suruhan Anwar lah...

Mamat ni pertahankan Anwar daripada memberi DNA kepada mahkamah.. apa lagi kalau bukan kes peliwat tu lah... lelaki Y...

Inilah dia keadilan gaya PKR... keadilan jenis kepala bapak dia!!!

Mamat ni cuba timbulkan lagi isu si AltanToya.. siapa lagi klau bukan pencacai No.1 Aljuburi.. Saifudin Nasution [sini].. cuba bandingkan kes ALjuburi dgn Najib.. ada tak DNA misteri pada mayat Altantuya.. Ada tak bukti Najid di tempat kejadian..

Ini semua tipu helah Aljuburi untuk mengelak tuntutan DNA terhadap Anwar...

Persoalannya kenapa Anwar takut sangat.. ianya mengenai bukti saintifik dan fakta.. bukan putar belit sebagaimana yang Anwar buat sekarang.. orang yang benar tidak akan takut.. hanya orang yang bersalah takut kerana ada fakta dan kebenaran..

Rakyat sebenarnya dah mengetahui taktik Aljuburi.. usaha menimbulkan cerita basi tidak akan berjaya.. masa akan menentukan kebenaran.. Anwar tidak boleh membohongi rakyat Malaysia selamanya!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Si Muka bulan usah kalut nak bela si haram-J di luar mahkamah. Tak malu ke dengan Saiful yang langsung tak dengar apa-apa pun responnya di luar mahkamah.

Rod Show nak bela si haram-J melalui politik? Tak ada apa masalah tapi selesaikan dulu kes di mahkamah bukan nampak tersepit untuk dapat sokongan rakyat (Baca penyokong totok PKR DAP PAS) bagi timbulkan tekanan kepada kerajaan pulak.

Tanpa Nama berkata...

Si Haram-J ini buat aku teriangat kiasan pada jurujual hebat jualan langsung yang mampu menjual peti sejuk kepada puak eskimo di kutub utara.

Dalam konteks kes liwat ii ini begitulah hakikatnya si haram-J masih tidak mengaku kalah walaupun dapatan DNA pada bolot air, berus gigi, tuala kecil adalah sepadan dengan DNA Lelaki Y (mani dalam dubur).

Apa bezanya status saintifik DNA yang diambil secara tidak sah dengan yang diambil secara sah? Tidak ada beza. Apa yang berbezanya hanya teknikal undang-undang sahaja. Pertimbangan MORALnya jelas... memang dia adalah peliwat.

Tanpa Nama berkata...

Tuan blog oh tuan blog....mengapalah tuan tak reti mengeja nama haiwan yang hanya tahu menyalak walaupun terkejut pada sang tikus?
Kat sini saya bantu tuan mengeja nama haiwan tu....A.N.J.I.N.G ANWAR.
Sah lah..memang jenis bulldog muka bersegi......

Kongsi Link Anda