Popular Today

Sabtu, April 30, 2011

DAP kafir harbi semakin kuat, PAS semakin lemah!!!

KUALA TERENGGANU 30 April - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Pas tidak pernah untung apa-apa pun dalam pakatan pembangkang, malah mereka hanyalah menjadi alat kepada parti DAP.

Perdana Menteri berkata, pada pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini misalnya, Pas telah bekerja keras, sebaliknya DAP yang dilihat meraih kejayaan daripada usaha keras mereka itu.

"Kita lihat poster di sini (Terengganu) “Pas ganti UMNO”, realitinya “DAP ganti Pas”, di Sarawak (pilihan raya negeri 16 April lepas), Pas berkempen berhempas pulas, akhirnya, yang untung, DAP.

"Pas, cukuplah dalam pakatan pembangkang, alihlah kepada yang lain, tak masuk BN (Barisan Nasional) pun tak apa, tetapi keluarlah dari pakatan pembangkang,” katanya ketika berucap pada majlis perasmian Pangsapuri Rakyat Pulau Duyong, di sini hari ini. - Bernama

3 ulasan:

mk berkata...

PAS dilemahkan olih amalannya sendiri.Terpenjara dalam ikrar talak 3 olih wakil wakil raykatnya saperti didedahkan Khalid Samad dengan bangganya. Jadi tak bolih lari dari saf pakatan dalam apa hal pun. Ini dipergunakan parti lain terhadap PAS.
Tiada jalan keluar !
Kalau ikhlas sila rujuk Dato Mufti masing masing.

MASIH TAK SEDAR LAGI.

Mustaqim berkata...

PAS ini telah alam sesat semenjak NIk Najis menjadi Boss dari Dato' Asri Muda dahulu.

Boss baru inilah yg lantang menuduh menfitnah Dato' Asri dan teman2 mereka. Macam2 dah kata.

Jadi tak payah kita gantung diri dgn PAS pun mereka bukan parti Islam bukan parti Melayu tetapi parti tak ada identiti. Yg pasti sesiapa masuk jadi ahli boleh masuk syurga. Mungkin macam Kristen kot sebab Paderi mereka boleh mengampunkan dosa umatnya. Jadi lebih kurang sama cuma pakai kopiah dan solat dan ngaji dan berceramah (dgn ada ganjaran - bukan free tau!) mcm rupa org Islam.

Entahlah.............

hangkedee berkata...

Selagi ada pork niky melayu akan layu dan cina akan jadi tuan

Kongsi Link Anda