Rabu, November 16, 2011

Takut guna logo buktikan Pakatan RASIS

Ketiadaan logo yang didaftarkan oleh Pakatan Rasis menunjukkan Pakatan ialah sebuah Parti yang RASIS..

Ianya menunjukkan mereka takut hilang apa yang mereka wakili sekarang.. DAP dah tentu lambang chauvanis dan ekstrim cina.. PasBERG pula lambang Islam kosmetik untuk pengaruhi umat Islam.. Dan PKR ialah lambang sosialis dan liberal yang perjuangkan isu seks bebas dan murtad dan sebagainya...

Ianya dikukukah dengan kenyataan Ketua Penerangan PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, berkata pembangkang tidak pernah berhasrat menukar lambang pada pilihan raya nanti sebaliknya PAS, PKR dan DAP akan menggunakan lambang masing-masing pada kertas undi.
“Kita daftar atas nama pakatan, namun, parti akan kekal dengan lambang masing-masing. Untuk kertas undi nanti PAS guna lambang PAS, PKR lambang PKR dan DAP dengan lambangnya.

Pakatan Rasis hakikatnya tiada agenda perjuangan yang sama.. Yang ada hanyalah kepentingan politik yang berbeda.. Jadi apa yang gunanya.. Sebab itu apabila ditanya mengenai bentuk sebuah kerajaan yang akan dibentuk..

Maka Pakatan Rasis tidak mampu menjawab.. Umpama seorang yang mahu membina rumah.. Dan diupahnya seseorang untuk membina rumah.. Namun dari segi bayangan nampak indah.. Tapi masalahnya tukang rumah gagal beri bantuknya.. Konsepnya.. Jadi ianya hanyalah hayalan senata- mata..

Jika ditanya siapa akan jadi PM, TPM, menteri pertahanan, menteri pelajatan, menteri dalam negeri.. Rakyat nak tahu siapa yang akan dilantik ke jawatan tersebut..

Rumah tak lama lagi akan dibina.. Tapi tak tahu rupa bentuknya..

Seorang pembeli yang pandai.. Pastinya tidak akan beli rumah atas bayangan dan khayalan tanpa ditunjukkan bentuknya..

Begitulah caranya kita nak pilih rumah.. Itu baru rumah.. Tapi yang dibincangkan ialah masa depan agama, bangsa dan negara.. Ianya lebih besar dari rumah.. Lihatlah apa yang berlaku kepada Melayu Singapura.. Sekali silap akan merana selamanya..

Moga negara kita dihindarkan dari puak Pakatan Rasis... Selamatkan agama bangsa dan negara..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda