Selasa, April 05, 2011

Soalan mengenai jam menyebabkan Azizah panas punggung

Petang tadi si Azizah terpaksa buat sidang media untuk menafikan perbuatan keji Anwar Aljuburi.. Azizah mana lagi.. azizah tunggul.. si Presiden PKR aka Presiden Tunggul..

Azizah nampaknya tergagap nak bila nak jawapan tentang jam omega Anwar [SINI]..

Bila ditanya tentang jam Omega Anwar, si Azizah Tunggul jawap... “Tidak ada (kehilangan jam)... Ya, ia ada (dengan kami). Kami ada jam tangan tersebut,” ketika menjawab soalan wartawan berhubung video seks yang dimuatkan di Internet semalam.

Tapi apabila Seorang wartawan meminta jam tangan itu ditunjukkan kepada media, tetap soalan itu menimbulkan rasa tidak puas hati Wan Azizah, keluarga dan beberapa pemimpin yang hadir dalam sidang media itu.

Nampak betul si Azizah ni penipu... kalau tak de tu cakaplah tak de.. tak payah lah nak berdolak dalik..

Apa yang susah sangat.. tunjuk sahajalah jam tu.. kan dah jawab dah ada.. susah sangat ke... kalau dah kaki penipu ini yang susah..

Jadi soalan yang ditanya wartawan adalah sesuatu yang betul... bukan niat untuk memalukan.. cuba nak tanya pengesahan..

sekarang ni orang nak bukti bukan cakap dengan air liur je...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda