Khamis, Oktober 24, 2013

Peguam PR dijangka pertahankan Pegawal Keselamatan yang menembak mati pegawai Ambank



Sudah menjadi trend peguam pembangkang yang akan pertahankan pembunuh dan bukan mangsa dan kali ini berdarakan kejadian terbaru semalam.. N.Surendran dijangka pertahan Pengawal Keselamatan yang menembak mati Pekerja Ambank.

Mengikut sumber N. Surendran akan membela pengawal keselamatan yang menembak mati seorang pekerja Ambank semalam. Laporan memetik N.Surendran yakin pengawal keselamatan terrsebut mengalami tekanan dan menjadi tugas untuk beliau mempertahankan pengawal Keselamatan tersebut dan mengelakkan hukuman Gantung sampai mati jika pengawal keselamatan tersebut disabitkan dengan kesalahan membunuh. Keluarga pengawal keselamatan yang membunuh pekerja Ambank juga dilaporkan telah berjumpa dengan N. Surendran bagi membantu dalam kes pembunuhan ini.

Bagi mereka yang mati tetap mati.. tapi dari segi hak asasi manusia manusia.. hak pembunuh ini perlu dipertahankan.. 

Apa kata anda rakyat Malaysia.. adakah pembunuh sekejam ini yang tiada hati perut perlu di beri peluang. Atau mereka menolak bukti besi.. bukti video x boleh diguna sebagaimana ke Anwar dgn Chinadoll yang lalu.

Aspirasibangsa



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAK MUNGKIN!!!! SEBAB YANG MATI NI MELAYU..

Tanpa Nama berkata...

Bagi tau sumber mana laaa...jgn main petik je

Tanpa Nama berkata...

Hak asasi penjenayah mesti kena jaga sebab mereka juga manusia. Kesian kat penjenayah mereka nak hidup jugak.

Tanpa Nama berkata...

ni mana punya fakta auta ko ambik daaa... jgn main senduk je fakta papagomo yang bodoh lagi gemuk tu... dia dok jilat bontot menteri BN ko pun takkan ikut jilat jugak... tahu la dapat duit... takut anak beranak ko makan duit tu ade bau busuk lak, bau bontot org BN... tak pun bau bontot lembu hahaha

Kongsi Link Anda