Popular Today

Jumaat, Mac 28, 2014

PR sahkan mampu temui MH370

BgAda berita gembira kepada rakyat Malaysia apabila Ahli Parlimen PR berkata beliau mampu mencari Mh370.

Beberapa jam selepas mendakwa Pakatan Rakyat mampu mencari kehilangan pesawat MH370 sekiranya mempunyai sumber, MP Segambut Lim Lip Eng menarik balik kenyataan beliau itu.

"Saya mahu menarik balik kenyataan saya (iaitu): 'Ia cukup senang. Jadikan seorang pemimpin DAP sebagai komander tentera udara atau laut, kemudian kami akan mencari MH370'," kata Lim.

Namun selepas beliau menyatakan kenyataan tersebut.. tiba2 beliau buat kornar baring... tiba2 minta maaf.. pulak..

"Harap dapat menerima kekesalan saya yang mendalam kerana membuat komen tersebut."

Lim dipetik sebagai berkata demikian oleh Malaymail Online ketika sidang media pagi ini.

Ketika dihubungi, Lim berkata beliau membuat kenyataan itu atas kapasiti peribadi dan ia tiada kena mengena dengan partinya.

"Saya mengulas soalan yang ditanya tetapi saya menarik balik keseluruhannya dan kesal dengan perkara itu," katanya.

Patutnya beliau tetap dengan pendirian beliau.. mudah rakyat Malaysia tak payah hentam kerajaan lagi..

Sebelum ini pembangkang banyak menghentam kepimpinan Najib kerana dikatakan gagal mengurus mh370 dengan baik.

Inilah masanya untuk PR buktikan mereka mampu cari mh370..

Tak gitu??

Sumber : Mkini

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Suluh dia cali jam omega lulu. Boloh punya cina laknat.....

Kongsi Link Anda