Popular Today

Jumaat, Mac 21, 2014

#PRKKajang : Pengumuman Penting!!




Pekara penting yang bakal dilakukan SAMM yang diketuai Chegu Bad dan ahli AMK bagi mendapatkan simpati undi pengundi Kajang.

1. SAMM telah merancang untuk membuat sabotaj terhadap BN seperti yang dilakukan di PRK Sg Limau bagi meraih simpati pengundi DUN Kajang.

2. SAMM akan meletakkan gambar Datin Sri Wan Azizah sebagai PELACUR melalui bentuk flyers dan banner sekitar kawasan PDM bermajoriti Melayu bagi memberi gambaran buruk terhadap UMNO dan rakyat akan menyalahkan Barisan Nasional.

3. SAMM juga akan membakar bilik gerakan mereka sendiri bagi memperlihatkan keganasan UMNO dalam politik semasa berkempen.

Dengan kehadiran wartawan asing yang membuat liputan pesawat MH370 pihak PKR akan menggunakan peluang ini bagi menunjukkan bahawa parti PKR ditindas dan disabotaj oleh parti kerajaan Barisan Nasional dan seterusnya dijadikan platform untuk mereka berReforbasi.

PKR - Parti Kencing Rakyat

*****
Mohon pengundi Kajang berhati-hati dengan tipu daya PKR.. dan juga menjaga keselamatan diri.. mereka sanggup bertumbuk sesama sendiri namun menuduh BN yang lakukan.

Berikut ialah taktik biasa PKR pada pilihanraya yang lalu:

1) Menahan Bas yang didakwa pengundi hantu
2) Mendakwa mengundi dengan Kad Pengenalan palsu
3) Mendakwa Bangla akan keluar mengundi
4) Provokasi di dalam bilik mengundi dengan sengaja melewatkan proses pengundian dengan meminta untuk menyebut nombor berulang-ulang kali
5) Mengadakan pergaduhan di tempat mengundi
6) Mengugut pengundi dari keluar mengundi
7) Membuat halangan di jalanraya bagi membuat kesesakan jalan sehingga orang bosan dan malas untuk keluar mengundi
8) Sabotaj bilik pengiraan undi Blackout 

Percayalah segala sabotaj yang berlaku pada hari mengundi pastinya adalah tindakan PKR!!

2 ulasan:

nasirwise berkata...

KAJANG VOTER. VOTE WISEILY



Rakyat DUN Kajang akan mengundi pada 23 Mac 2014 Ahad, mulai 8 pagi hingga 5 petang. Ia melibatkan 39K pengundi berdaftar. Kerusi ni milik PKR semasa PRU13. Pada dasarnya DUN Kajang telah digunakan oleh DS Anwar Ibrahim sebagai `pintu belakang’ untuk menjadi MB Selangor. Tetapi Allah menentukan beliau tidak layak bertanding dan digantikan dengan isteri beliau yang juga Presiden PKR. Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail akan bertanding satu lawan satu dengan calon dari MCA dan BN,Datin Paduka Chew Mei Fun. DUN Kajang akan diwakil rakyatkan oleh seorang wanita. Seorang Melayu dan seorang Cina. Seorang yang berusia dan seorang muda sedikit. Seorang yang ada pengalaman pentadbiran kerajaan dan seorang pentadbiran sebuah parti. Seorang yang bersuami dan berkeluarga. Tentunya tuntutan seorang suri rumah tangga lebih banyak daripada seorang yang belum berkhawin.

Mood pengundi Cina di Kajang dan Bandar lain `unpredictable’. BN tidak boleh mendabik dada yang sokongan pengundi Cina sudah berubah. Jangan `underestimate’ mereka. Mereka akan berubah pada saat akhir jika cybertropper mereka berjaya menpengaruhi ketua rumah yang selalunya anak muda atau bapanya. PKR banyak kelemahan di Selangor dan ia diterjemahkan melalui amalan pentadbiran. Tetapi rakyat Selangor TIDAK KISAH dengan kelemahan itu. Mereka hanya mahu menumbangkan BN walaupun BN banyak membantu. Dengan melenyapkan BN dan UMNO, mereka merasa keadilan ekonomi dan social terdiri. Kuota 30 peratus Bumiputera dan bantuan lain `menindas’. Mereka mahu peruntukan membina kuil sama seperti peruntukan pembinaan masjid. Mereka mahu kuota yang lebih tinggi di dalam MRSM dan Sekolah Berasrama Penuh. Stigma `tukar’ menebal dikalangan rakyat kerana kelemahan BN menangkis serangan PKR dan rakan. BN banyak bertahan dan menjawab secara tidak effektif dan konsisten. Wakil rakyat dan seluruh ahli selesa dan kurang turun bawah secara seikhlasnya.

Seruan penulis kepada rakyat Kajang agar memberi peluang kepada BN menang kerusi Kajang. Walaupun BN menang, ia tidak mampu merubah struktur pentadbiran negeri sekarang tetapi BN boleh berperanan di Dewan Undangan membela nasib rakyat Kajang. Buat lah satu kejutan. Hantarlah satu mesej keras kepada Kerajaan Negeri untuk menyelesaikan pelbagai masalah di Kajang.

Selamat Mengundi kepada pengundi Kajang pada 23 Mac 2014. Ia adalah hari kelahiran penulis. Pada hari ini mungkin panas, mungkin hujan atau mungkin jerebu. Buatlah persediaan awal.

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal berkata...

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

Kongsi Link Anda