Selasa, Jun 10, 2014

MESTI TENGOK! Gambar Adik-Beradik Maya Karin yang Pasti Membuatkan Anda tertarik


Tahukah anda bahawa pelakon terkenal negara kita iaitu Maya Karin mempunyai adik beradik yang handsome dan cantik? Jom kita layan gambar adik beradik pelakon popular iaitu Maya Karin yang cantik ini.
Adik lelaki Maya Karin bernama Armin dan kini menetap di Eropah. Manakala Adik perempuannya Irina Melati bekerja di London sebagai peguam korporat. Jom lihat gambar mereka di bawah ini :





SUMBER : INI BLOG SAYA

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku tengok industri seni kat M'sia ni termasuk iklan, kdg-kdg terlalu MEMEGAHkan anak-anak campuran terutamanya yg. dgn. OMPUTIH - kononnya mereka sungguh rupawan! Sedangkan utk. umat ISLAM/Melayu, anak-anak serta pasangan hidup yg. SOLEH lebih penting dr. semua benda karut ni!

Dan kecantikan palsu ini semua IMAGINASI semata - lihatlah model-model/artis-artis Barat, yg. sebenaqnya ramai HODOH belaka; make-up pun boleh mencantikkan sesiapa! Tapi seolah kecantikan Barat adalah yg. utama di Dunia - ini hanyalah diMANIPULASI oleh si Barat-ZIONIS, utk. mengagungkan tamadun dan bangsa mereka!

Makcik Sambal Belacan.

Don Balboa berkata...

Glad to have found your site. Keep up the good work! DB Product Review

Ying Jeffery berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ying Jeffery berkata...

Pengomen yang tanpa nama itu kedengaran seperti marah dengan diri sendiri.


Tak dapat dinafikan, anak-anak yang berdarah campuran orang putih mmg menawan berbanding melayu asli. Namun, saya tidak berniat jahat. Orang melayu tidaklah buruk rupanya. Anak melayu mempunyai kecantikan yang tersendiri. Kalau nak dibandingkan dengan perangai mereka sendiri, perangai orang melayu lebih buruk sikit drpd rupa. Contoh tersebut sudah ada pada diri anda sendiri.


Kecantikan yang dikurniakan oleh Allah S.W.T tiada yang palsu kecuali kalau kecantikan itu dipalsukan oleh manusia itu sendiri. Tapi kita tak tahu cerita mereka. Jangan sesuka hati nak tuduh itu palsu atau tidak. Kita sendiri tak pasti sama ada diri kita ni original atau palsu. Palsu atau original itu bukan hanya untuk mengambarkan kecantikan(menurut anda). Menurut saya, perangai seseorang itulah yang menunjukkan keoriginaliti dan kepalsuan seseorang.


Model-model dan artis barat. Saya tergelak sikit sebab anda yang kelihatan seperti kuat agama rupanya layan juga artis sebelah sana. Sedangkan saya yang berdarah kacukan(cina) di sini lebih suka menghabiskan masa dengan membaca buku dan baca ttg islam.



Tiada yang hodoh, sebenarnya. Hodoh itu tiada pada wajah. Hodoh itu hanya terdapat pada personaliti seseorang. Ciptaan Allah tiada yang hodoh. Orang yang menghina ciptaan tuhan tu sebenarnya hodoh. Hodoh dari segi hati.


Make up mmg boleh mencantikkan sesiapa. Bukan orang putih saja, melayu juga. Kecantikan barat adalah yang utama di dunia sebab mereka hanya fokus terhadap dunia. Anda, bukankah sepatutnya fikir tentang akhirat?


Kalau anda tidak mudah terpengaruh anda tidak akan begitu mudah untuk dimanipulasikan oleh Barat/Zionis. Janganlah tunjukkan kemarahan anda terhadap diri sendiri itu di publik, ye?



Nasib baik anda tak tunjuk nama anda.

Muji Anto berkata...

http://gambarawekmelayu.com/maya-karin/

dee sufi berkata...

hargainya sebagai mencintai ciptaa Allah SWT yg maha sempurna, tiada dpt ditiru manusia, walau bagaimana pun, harus seiring dgn akhlak. Jika kita mengaku islam, harus ada rasa takut kepada Allah SWT.. seiring dgn perkataan, penampilan dan perbuatan.

Kongsi Link Anda