Ahad, Ogos 10, 2014

Jangan lawan Anwar nanti masuk neraka


Dengar katanya, malam semalam, pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu dah mula siri ceramah untuk memburuk - burukkan Si Khalid Ibrahim tu terang - terangan.

Maka, tampil la Si Mak Lampir ni dengan beberapa dakwaan serta tuduhan yang belum tentu mempunyai asas yang kukuh untuk membidas Si Khalid Ibrahim tu.

Fuh!!! Hebat betul Si Mak Lampir ni ye tak. Sejak bila pulak dia diberi kuasa untuk menentukan sama ada seseorang tu layak untuk masuk Neraka atau Syurga?

Mungkin Si Mak Lampir ni nak letak diri dia setanding dengan Si Nik Aziz tu kot yang mampu membuat ketentuan seperti itu sesuka hati dia je.

Inilah mentaliti tahap ke-10 dikalangan puak - puak PKR ni. Kalau kita kata diorang ni BODOH, diorang marah. Diorang anggap ianya satu penghinaan.

Nak pulak kalau ianya ditujukan kepada seorang wanita. Nanti diorang tuduh kita seksis. Tapi hakikatnya, sebab itulah wanita ni tak boleh jadi pemimpin.

Kerana mereka lebih cenderung untuk mengikut nafsu serta emosi ketika bercakap. Sampai tahap kepala otak diorang pun diletak kat kepala lutut.

Punya la dia marah sangat pada Si Khalid Ibrahim tu sampai tahap itu dia mampu lakukan? Sehingga sanggup dia membelakangkan hukum syarak dalam Islam? Nauzubillah!!!

Inilah hebat tak hebatnya puak - puak Rejim Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Bila dah menyampah sangat dengan seseorang tu, sanggup diorang buat 'Road Show'.

Persoalannya, jika sebelum ini PKR menggariskan soal integriti menjadi alasan untuk menggugurkan Khalid, bagaimana pulak dengan integriti mereka dalam ceramah ni?

Berintegriti sangat ke diorang sampai sanggup buat 'Road Show' demi semata - mata nak memburuk - burukkan imej serta nama baik Si Khalid Ibrahim tu sendiri?

Malah dalam ceramah Si Mak Lampir tu semalam, dia bercerita tentang etika, tentang sikap seorang pemimpin. Tapi, adakah tindakan dia mengutuk Khalid Ibrahim tu beretika?

Adakah dengan cara memaki hamun Khalid Ibrahim depan orang ramai ditempat terbuka boleh dianggap sebagai satu tindakan yang bermaruah? Maruah Kepala Tengkorak dia!!!

Tak kira la sapa pun yang menjadi mangsa dalam siri ceramah yang dianjurkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni, ianya tetap bukan satu langkah beretika.

Bukan caranya nak memburuk - burukkan orang secara terbuka sedemikian rupa. Itu bukan Politik, tapi itu kita panggil sebagai mengutuk dan menabur fitnah.

Tapi, tak heran la kalau Si Mak Lampir ni tak mampu nak bezakan perkara tersebut sebab bab mengutuk ni dah jadi kebiasaan. Benda dah jadi darah daging ni, memang payah nak kita buang. Nak pulak perangai Haramjadah macam tu. Dasar manusia tak sedar diri sungguh!!!

sumber : semut hitam

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasa la tu,dia nak lepaskan geram,sebab sekarang ni dia sedang gundah gulana,dia paling takut kalau2 DUN di bubarkan,entah apa la nasib dia lepas ni,silap2 tak boleh nak tambah koleksi kereta mewah lagi,dan silap2 lagi kereta yg ada tu kena gadai sebab nak buat modal nak jual buah semula...tu yg merapu macam babi gila tu...

Tanpa Nama berkata...

NERAKA DUNIA ( NERAKA DAJJAL )
SYURGA DUNIA ( SYURGA DAJJAL )

CEO Siber berkata...

(( Sidang Tertutup )) -Penyelesaian Akhir Krisis MB Selangor

Hakikat yg pasti, UMNO takut terkubur di Selangor Jika Wan Azizah menjadi MB Selangor... Mungkin Ya!

UMNO perlu menerima hakikat ini yg memulakan drama ini berlarutan kerana mengumumkan Anwar bersalah kes liwat beberapa hari sblm sempat bertanding di kajang... Kemaruk kuasa di negeri termaju ini, menjadikan UMNO sanggup buat apa saja... Tapi tak mungkin pd Wan Azizah.. UMNO sudah berada di jalan mati...

Tapi, jika pemimpin lain yg menjadi MB selangor, mungkin UMNO mempunyai jalan2 lain yg lebih mudah!

Tawaran yg ditawarkan UMNO hanyalah cerita dongeng...

Konflik Anwar dan Khalid bersifat sementara..

Khalid akan pulang ke pangkuan PKR melalui Anwar juga sebenarnya..

Jadi, jangan susah hati sgt ye :)


Sumber
>>> Klik Di Sini

Kongsi Link Anda