Popular Today

Jumaat, Julai 11, 2008

Wallahi Wabillahi Watallahi, saya tidak pernah berjumpa - Najib


Wallahi Wabillahi Watallahi’ ... Datuk Seri Najib Tun Razak sekali bersumpah di depan Ketua UMNO Bahagian, Exco Pemuda, Wanita dan Puteri dari 191 bahagian UMNO di seluruh negara yang menghadiri taklimat khas Presiden UMNO di Dewan Merdeka Pusat Dagangan Dunia Putra,Kuala Lumpur semasa menafikan beliau pernah bertemu dan mengenali wanita Mongolia Altantuya Shariibu.

Beberapa orang yang menghadiri taklimat itu memberitahu, bahawa Najib melafazkannya secara spontan semasa giliran beliau berucap. Sebelum itu Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menyampaikan amanatnya. Terus disambut dengan tepukan gemuruh pada hadirin. Dalam taklimat berkenaan Abdullah telah memberi penerangan tentang proses peralihan kuasa antara beliau dan Najib.

Sebelum ini, beliau telah melafazkan "demi Allah" tidak pernah jumpa Altantuya dan menyifatkan itu adalah pengakuan terbuka bagi menjawab segala fitnah ke atas dirinya.

Nampaknya Najib telah bersumpah beberapa kali menafikan tuduhan fitnah ke atasnya.

Kini tunggu giliran Anwar Ibrahim untuk bersumpah mubahalah, dikatakan dahulu pada persitiwa 1998, DSAI juga tidak bersumpah... kononnya di aniaya! tapi adakah kali ini dianiaya juga!

Bagaimana budak hingusan seperti Mohd Saiful boleh menganiaya tokoh kepimpinan dunia yang hebat seperti Anwar dan dilindungi CIA, Amerika dan Israel.

Rasanya Anwar takut sumpah laknat makan tuan sendiri.... hanya tuan badan sahaja yang tahu dalam kes liwat ini.

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda