Popular Today

Isnin, Disember 15, 2008

BERBOGEL DEMI RAKYAT NEGERI SELANGOR - BUKAN ISU

Berikutan kegagalan demi kegagalan kerajaan PKR negeri Selangor membela rakyat miskin negeri itu, Presiden Reformis, Ramlan Abu Bakar bertekad akan meneruskan demonstrasi bogel menggunakan taktik ‘serang hendap’ setelah tempoh berbincang dengan Abdul Khalid secara ‘berpakaian’ tamat Jumaat lepas.

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menganggap ancaman bogel ala gerila oleh Gerakan Reformasi Rakyat Malaysia (Reformis) terhadap beliau bukan isu yang perlu diberi perhatian serius kerajaan negeri.

Kata Abdul Khalid, beliau tidak perlu melayan ancaman tersebut dan tidak akan mengambil apa-apa tindakan susulan berhubung tindakan Reformis itu.

Nampaknya kini MB Selangor sudah lagi tidak menghiraukan tuntutan dan aduan masalah rakyat... Isu dan permasalahan rakyat tidak lagi berada di dalam hati Tan Sri Khalid Ibrahim... terimalah padah wahai pengundi Melayu Selangor... Jika kaum Cina yang buat tuntuan sudah pasti lama telah diselesaikan oelh kerajaan Negeri...

Orang Melayu hanyalah anak tiri sahaja pada kerajaan PKR dan DAP.... Kaum Cina pula anak emas kepada mereka... kerana semua tuntutan mereka akan dapat perhatian dari kerajaan Negeri.

2 ulasan:

Cheguman berkata...

Khalid Brahim? Dia cuma boleh berbangga betapa dia pernah mnjadi MB Selangor selama sepenggal. Macamana dia boleh jadi MB? Sebab masa tu orang tak suka MB lama. Kebetulan dia ada kat Selangor. Jadi, orang Selangor marah sangat kat MB lama dan kata mereka: "Ada MB pandai pun tak guna, baik kita try MB yang bangxxg pulak.

WARIS PAHANG berkata...

Tidak mahu dengar suara rakyat bukti keangkuhan pakatan pembangkang.

PRU 13, Hi Hi Bye Bye!

Kongsi Link Anda