Popular Today

Khamis, Mac 26, 2009

Tabik spring buat mukhriz!!!

Inilah seorang pejuang yang berjiwa besar, tidak pernah kenal erti kecewa..... bahkan sentiasa mahu memberi sumbangan yang berertai buat parti dan bangsa.

Ditanya adakah beliau akan bersuara dan menegur jika kepimpinan baru parti melakukan kesilapan, sepertimana dilakukannya sebelum ini, pemimpin muda itu berkata: “sudah tentu”.

“Jangan kerana ada peralihan kuasa maka saya akan berdiam diri. Datuk Seri Najib Tun Razak (Presiden Umno) tahu,itu sifat saya.

“Saya akan tegur bukan kerana tidak suka tapi untuk kebaikan parti dan rakyat,” kata Mukhriz yang mengenakan baju Melayu merah dengan mafela Palestin di atas bahunya yang menjadi “ciri” pemimpin muda itu selama ini.

“Saya tetap akan menyumbang kepada parti, walaupun tiada jawatan,” kata anak bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad kepada Bernama ketika melawat bilik operasi agensi berita itu yang membuat liputan Perhimpunan Agung Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini.

Mukhriz masih muda dan mempunyai masa yang panjang... dan kekalahan ini bukan bererti karier politiknya akan berakhir... masa akan menentukan...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda