Popular Today

Ahad, April 05, 2009

Anwar menipu lagi!

SUNGAI PETANI, 5 April (Bernama) -- Parti Progresif Penduduk (PPP) Kedah hari ini menafikan dakwaan penasihat Parti Keadilan Rakyat PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim kononnya sebanyak 6,000 ahlinya telah menyertai PKR.

Gambar belakang : tak ramai rupanya


Gambar depan... macam ramai orang


Timbalan Pengerusi PPP Kedah K.Vadi Vellu berkata dakwaan Anwar itu disifatkan sebagai fitnah kerana kesemua 9,000 ahli PPP dari seluruh negeri Kedah masih setia dan aktif dalam jentera Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Bukit Selambau.

Naib presiden PPP sertai PKR
Abdul Rahim Sabri | Apr 4, 09 11:22pm

Naib presiden Parti Progresif Rakyat (PPP), V Nagarajan menyertai PKR bersama 6,000 ahli selepas lapan bahagian dengan 62 cawangan PPP di Kedah dibubarkan.

nagarajan joining pkr 050409Lapan bahagian yang dibubarkan itu ialah Alor Star, Kubang Pasu, Kuala Kedah, Pokok Sena, Kulim, Baling, Sungai Petani dan Merbok.

Perkara itu diumumkan oleh anggota Majlis Kepimpinan Tertinggi (MPT) PKR, Johari Abdul yang juga ahli Parlimen Sungai Petani malam ini.

Beliau membuat pengumuman itu dalam satu majlis ceramah di Dewan Hock Seng, Sungai Petani, dalam DUN Bukit Selambau.


Vadi Vellu yang juga Ketua PPP Bahagian Merbok berkata tindakan bekas pengerusi PPP Kedah Datuk M.Nadarajan bersama-sama lima anggota parti yang telah dipecat kerana masalah disiplin yang menyertai PKR tidak akan menjejaskan parti.

Nadarajan yang digugurkan daripada jawatannya oleh presiden PPP Datuk M. Kayveas merupakan seorang yang oportunis, kata beliau kepada pemberita di sini hari ini.

"PKR mengambil (Nadarajan dan) lima bekas ahli PPP yang bermasalah dan itu tidak mendatangkan masalah kepada PPP kerana kami ada lebih 9,000 ahli lagi," katanya.

Semalam, Anwar dalam ceramahnya mengumumkan kononnya sebanyak 6,000 ahli PPP telah menyertai PKR yang diketuai oleh Nadarajan.

Anwar menipu lagi
Rakyat ditipu Anwar lagi
Pakatan rakyat memang kaki tipu

laungkan slogan ini:
Anwar Penipu!... Anwar Penipu!... Anwar Penipu!... 
Anwar Penipu!... Anwar Penipu!... Anwar Penipu!... 
Anwar Penipu!... Anwar Penipu!... Anwar Penipu!...

1 ulasan:

mat_terab berkata...

Gambar kat atas tu majlis waktu tengahari,...memang la orang tak ramai orang kalau kerja masing-masin,...yang kat bawah tu malam,...sebab tu ramai bukan gambar waktu yang sama....bukan di ambil depan saja nampak ramai,....tapi waktu malam tu memang ramai hinga melimpah kat luar.......
PPP tu memang betui keluar parti masuk pkr tingai dua tiga kerat saja yang masih setia pada BN yang ada kepentingan ja.....kalau masuk PKR takut tak dapat projek dan sebagainya..........

Kongsi Link Anda