Popular Today

Selasa, Jun 16, 2009

Debat hala tuju PAS - perangkap DAP dan PKR

Program Sembang Kopitiam anjuran Angkatan Muda PKR (AMK) Selangor dan Shah Alam - yang dijadualkan berlangusng di Dewan MBSA, Seksyen 11, Shah Alam malam ini, telah ditangguhkan.

Alasannya program ditangguhkan atas beberapa masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan pada saat-saat akhir. Tapi aku sangsi dengan alasan ni, dengan kecanggihan unit IT Pas dan Pkr mana mungkin ada msalah teknikal. Ataupun ada pihak yang tidak bersetuju program debat tersebut ibarat membuka seluar dikhalayak ramai.

Mananya tak buka seluar sendiri... hanya hala tuju PAS yang dipersoalkan, banyak tu yang hendak dipersoalkan, isu hudud, negara Islam, kerajaan perpaduan, kemenangan ulama, kekalahan erdogan dan banyak lagi..

Antara panel debat ialah Ketua Pemuda Sosialis DAP yang juga ahli parlimen Rasah, Anthony Loke dan Ketua AMK, Shamsul Iskandar Md Akin. Manakala Ketua Dewan Pemuda PAS pusat, Nasrudin Hassan Tantawi menolak jemputan tersebut.

Mungkin PAS sedar ini sebenarnya usaha untuk perangkap PAS oleh DAP dan PKR.... sebab itu PAS menolak perlawaan tersebut.

1 ulasan:

TAAVEEKUN PERAK berkata...

Wahai Pas,Jika anda nak dipandang hina dan berdebu rapatkan diri anda dgn PKR dan DAP.

Kongsi Link Anda