Popular Today

Isnin, Ogos 03, 2009

Pengikut PAS Bodoh diperkudakan DAP.

Sekali lagi PAS menjadi kuda tunggangan DAP. Kita ingat dahulu masa isu Perak, pengikut PAS juga yang berbaring di atas jalan.

Kini di demonstrasi di Kuala Lumpur, pengikut PAS juga di perkudakan DAP dan PKR sekali lagi. Agaknya inilah nasib Melayu PAS dan PKR diperbodohkan oleh Cina DAP.

Sibuk Melayu PAS dan PKR berdemo, Cina DAP hanya tersenyum melihat kebodohan Melayu PAS dan PKR. Mereka juga mendapat untung, mereka tetap berniaga apatah lagi untuk menyertai demonstrasi memang jauh sekali.

Orang Melayu perlu melihat pengajaran sebalik ini, adakah Melayu hanya patut dijadikan kuda tunggangan bodoh DAP. Hanya alat untuk demonstrasi.. Itu sahajakah Melayu... Rendah maruah dan martabatnya di kalangan cina DAP.

Cuba berfikir secara 'reverse' bukankah lebih mulia jika Cina DAP sahaja buat demonstrasi dan Melayu pula berniaga dan mendapatkan keuntungan. Melayu PKR dan PAS masih rendah mentalitinya.. Memang tidak layak menjadi pemimpin negara..

Melayu bukan rendah martabatnya hanya menjadi alat Cina DAP. Melayu perlu tolak pemimpin Melayu rendah maruahnya sperti PAS dan PKR.

6 ulasan:

ganu64 berkata...

memang bodoh pun ... tak guna otak
Terang terang hadis nabi cakap
Orang yang melakukan kerosakan dimuka bumi ini berdosa besar

bungaraya berkata...

Wahai orang-orang melayu!!!!Janganlah menjadikan Thailand, Kore Selatan dan Indonesia sebagai contoh. Mereka, macamapun jua, kaum bangsanya tidak akan merempat dipimpin kaum lain diatas tanah air tercinta mereka. Kita di Malaysia, jika tersialp jalan, habis punah ranah kerana kita hanya 50 lebih sedikit % sahaja dari kaum lain. Jangan terlalu sempit fikiran anda semua.

Anak Lenggong berkata...

MEMANG MELAYU PAS DAN PKR DITAHAP PALING BANGANG..MEREKA SANGGUP DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN MEREKA DAN SIKAPIR UNTUK EPENTINGAN POLITIK MEREKA..TAPI MELAYU PAS DAN PKR NI ..BELUM SEDAR-SEDAR DIRI LAGI...

Tanpa Nama berkata...

Assalamua'laikum,

PAS ni ibarat perempuan murahan..dia mudah ditipu..sedikit sahaja pujian atau pujuk rayu dia akan gadai dirinya dan seluruh agamanya untuk bangsa kafir.. Jadi setakat meniarap melentang atas jalanraya tu biase ler..sikit jer..sedakat demo tu nk tnjukkn kesetiaan I LOVE U DAP PKR..we will go to hell togetherr..heheh

Wahai bangsaku Melayu Islam, sedarlah contoh yang terjadi kepada PAS..mereka amat sesat jauh..kasihan mereka..jangan kita tiru kebodohan mereka yer..Insya Allah semoga dipelihara MAlaysia ini dr tangan2 Munafiq PAS-PKR!! Allahu AKBARRRR!!

GunongKeriang82

Tanpa Nama berkata...

Lagi satu aku nkbgtau korang, kekuatan DAP di negeri Selangor ada kait rapat dengan kumpulan ganster-kongsi gelap Cina, yang merupakan salah satu penggerak kepada kempen kemenangan PR di Selangor kerana DAP menggunakan mereka untuk mencapai matlamat. Sejauh mana benar atau tidak kita kena siasat sedalamnya..PAS tkboleh harap lah..kalau DAP hidang daging babi pun diorang akan makan..cinta kasih punya pasal..
Oleh itu, sekarang ialah masa menuntu balik 'bayaran' atas kerja mereka..bangsa Cina ini hidup dengan duitan..hidup mati dengan duit, kekayaan. So kes-kes terbaru ni jangan hairanlah setakat tembak, bakar, tolak terjun bangunan ni perkara biasa ler..

Tanpa Nama berkata...

WAHAI SAHABAT2 SEKALIAN, CUBA KITA PERHATIKAN, KENAPA PUAK2 NI TAKUT PADA ISA? KENAPA TAKUT PADA POLIS ATAU UNDANG-UNDANG? ORANG BAIK ATAU TIDAK BERSALAH TAKKAN RISAU TAKUT DENGAN ISA ATAU POLIS...

HANYA ORANG JAHAT, ORANG YANG ADA NIAT JAHAT DAN ORANG YANG NK MEROSAKKAN NEGARA NI SHJ YANG BERHEMPAS PULAS NAK MANSUHKAN ISA DAN SEGALA UNDANG-UNDANG JENAYAH..

CUBA KITA FIKIR, MANUSIA SEMAKIN BIJAK MEMUTARBELIT UNTUK KEJAHATAN, TIBA2 UNDANG PULA MESTI SEMAKIN LONGGAR? MESRA KEPADA JENAYAH? BUAT DEMO, BUAT HASUTAN, LANGGAR HAK ORANG LAIN MESTI 'DIHALAL' KAN? KEPALA BAPAK HANGPA!! ISLAM PUN LETAK UNDANG2 DARI SEKECIL2 UNTUK KE TANDAS SAMPAILAH KEPADA NEGARA, ALAM DAN TUHAN..

PAS JADI BODOH OLEH PUAK2 KAFIR DAP DAN SEKULAR PKR NIH..PAS SEMKAIN 'TELANJANG' BILA BERSAMA PR..

SATU LAGI KITA KENA PERHATIKAN, MENGAPA DAP-HINDRAF KUAT SANGAT MENENTANG ISA..YAA..KERANA APABILA ISA TIADA..UNSUR2 DAKYAH KOMUNIS BOLEH DIGERAKKAN SEMULA, FAHAMAN HINDU PELAMPAU BOLEH DISUBURKAN DAN DEMO BOLEH DIBUAT DI MERATA2 TERMASUK MASJID..SEMUA JADI 'HALAL'... CELAKALAH PUAK2 INI!!!

Kongsi Link Anda