Popular Today

Jumaat, Oktober 30, 2009

Rakyat Pulau Pinang dibodohkan Lim Guan Eng

Aku teringat kes buah Pala beberapa bulan yang lalu... kejadian tersebut mengingatkan kita sejauh mana kegagalan kerajaan 'khalifah Guan Eng' memerintah Pulau Pinang. Lebih mengharukan apabila penduduk Kg Buah Pala mahu berjumpa Guan Eng beliau telah melarikan diri dan tidak mahu berjumpa rakyat.

Kini beliau berkata tentang telus, integriti dan sebagainya... sedangkan apa yang berlaku sebenarnya sebaliknya.. Bila suatu masa Pemuda Gerakan mencabar Guan Eng untuk berdebat mengenai kes Kg Buah Pala dan mencabar Lim Guan Eng mendedahkan Minit mesyuarat Kerajan mengenai tindakan yang diambil untuk Kg Buah Pala... Lim masih menyepi sehingga sekarang... tidak berani dan takut untuk menunjukkan Minit Mesyuarat tersebut...

Dap P. Pinang telah menuduh kerajaan Bn Gerakan dahulu banyak rasuah dan sebagainya... namun sehingga sekarang tiada kes rasuah pun yang disabitkan oleh mahkamah terhadap kerajaan Bn dahulu. Kini dia berkokok lagi kerajaan BN banyak membuat rasuah tetapi manakah buktinya... mana istilah... 'banyak' rasuah tu... berapa banyak kes rasuah yang disabitkan dengan pemimpin BN!.. semua ini hanyalah propaganda jahat DAP yang mahu rakyat bencikan BN khasnya di kalangan bukan Melayu.. sedangkan ini semua penipuan dan pembohongan semata-mata oleh media jahat Pakatan rakyat.

Jadi laungan telus, integriti oleh kerajaan DAp Pulau Pinang hanyalah satu penipuan semata-mata... semuanya hanyalah slogan politik kosong yang mahukan rakyat diperbodohkan oleh DAP.

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda