Popular Today

Rabu, Disember 30, 2009

Dr. Rosli, isteri kedua tinggalkan kediaman - selepas dikepung rumah pasangan tinggal sebumbung

Sudah jatuh ditimpa tangga, Bekas Ketua Penerangan Pas Kelantan, Dr. Rosli Allani Abdull Kadir, 35, dan isteri keduanya, Ilyani Mohd. Noor, 30, melarikan diri dari kediaman mereka ke tempat yang tidak diketahui pada pukul 10.30 pagi ini.

Pasangan terbabit dilihat memasuki sebuah kereta sejurus selepas bapa Ilyani, Mohd. Noor Che Man, 58, menunjukkan Surat Perintah Interim Mufarakah yang dikeluarkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah di sini, kira-kira pukul 9.30 pagi ini.

Surat tersebut adalah perintah melarang pasangan terbabit daripada tinggal bersama dan membenarkan mana-mana penguat kuasa agama serta anggota polis untuk menahan mereka bagi memastikan perintah tersebut dilaksanakan.

Mohd. Noor bersama beberapa ahli keluarganya telah mengepung rumah pasangan berkenaan di Kampung Telipot di sini sejak petang semalam selepas mendapati mereka masih tinggal sebumbung walaupun dilarang oleh mahkamah.

Inilah antara contoh pemimpin PAS muda Kelantan.. semakin hari yang semakin hancur dan menunjukkan contoh yang buruk kepada masyarakat.. apatah lagi nama Islam yang hanya dijaja bagi barangan murah untuk tujuan politik semata-mata..

Sumber : Utusan

1 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, celako....celako....celako..... dah berbalik kepada hamPAS......

Kongsi Link Anda