Popular Today

Rabu, April 14, 2010

Semakin ramai tinggalkan PKR


Semakin ramai yang keluar dari PKR.. terbaru dari blog rakan R,A,M 200 lagi ahli PKR keluar parti sebab tak puas hati dengan janji-janji pilihanraya dulu. Saban hari pelbagai cerita kita dengar mengenai ahli PKR yang keluar parti sebab tak puas hati dengan kepimpinan parti peringkat negeri bahkan pusat.
Mereka yang diketuai G. Thanagaran sebaliknya menubuhkan cawangan baru BN iaitu cawangan Kampung Padang Buluh/Padang Tembak dalam Bahagian Kulim/Bandar Baharu.

Thanagaran berkata, mereka bertindak keluar parti kerana kegagalan pimpinan PKR pusat menunaikan janji-janji yang dibuat pada Pilihan Raya Umum Ke-12. ADUN PR kawasan Kulim yang juga Exco, Lim Soo Nee tidak pernah menunjukkan muka atau menjenguk penduduk di kawasan ini walaupun telah dua tahun berlalu. Kami tiada tempat hendak mengadu,” katanya lagi.
Kalau ramai rakyat semakin sedar mereka ditipu PKR baguslah.. memang patut pun mereka keluar.. PKR adalah parti khyalan semata-mata bertujuan untuk ANuwar semata-mata sahaja.. bukanlah ada perjuangan rakyat..

Anda bila lagi mahu tinggalkan PKR!!!

1 ulasan:

TokJanggut berkata...

Taktik lama ada PRK....berlambak lompat parti....tulis aje 20,000 orang lompat parti baru gempak.....pergi mamposs lompat parti...kami tolak MIC...MIC bukan tuan tanah.

Kongsi Link Anda