Popular Today

Rabu, Oktober 06, 2010

Gangguan sidang Media : bukti Anwar terdesak

Anwar mungkin ingat segala kejahatannya boleh disembunyikan.. namun yang batil tetap batil.. hanya masa yang menentukan.. Orang Islam bila mengingat Allah.. dan mengingat kebali apa yang betul dan apa yang salah.. pasti akan tersedar kesilapannya kecuali mereka yang telah ditutup pintu hati dan dibutakan mata mereka oleh Allah SWT..

Petang tadi bekas pembantu beliau diganggu oleh penyokong Aljuburi ketika mahu membuat sidang media mengenai kes liwat 2.. Menurut sidang media terbabit, Wan Rahimi berkata beliau diarah untuk memasukkan nama Ds Najib dan Rosmah dalam akuan bersumpah yang melibatkan kes liwat Aljuburi dengan Saiful Bukhari [rujuk sini]..

Beliau menegaskan kenapa beliau terpaksa membuat akuan bersumpah palsu tersebut kerana diarahkan oleh Latheefa Koya..

Setelah tiga tahun kebenaran itu muncul. Semasa mula-mula kes liwat Saiful timbul dulu, Rahimi dikurung selama beberapa hari di Hotel Quality Shah Alam.

Kemudian datang seorang betina yang bernama Latheefa Koya membawa dua akuan bersumpah yang mengaitkan DS Najib dan isterinya terlibat dalam kes tersebut dan minta Rahimi tandatangan.

Itulah adalah antara kandungan laporan polis oleh Rahimi hari ini.

Hari ini Rahimi muncul untuk menafikan perkara itu. Dia berkata yang dia terpaksa menandatangan akuan bersumpah tersebut pada masa itu kerana dia dipaksa dan bimbang dengan keselamatannya.
Inilah kebenarannya.. busuknya Anwar Ibrahim... dasar perangai Yahudi dan CIA... konspirasi ditahap tertinggi oleh Aljuburi yang mahu merosakkan imej DS Najib dan disokong oleh media pembangkang yang haram Jadah.. sehingga pembohongan dijadikan sebagai satu kebenaran..

Dakwaan Wan Rahimi ada kebenarannya.. patutlah dia kaitkan keselamatan beliau mejadi perkara utama ketika itu... lihat sahaja peristiwa petang tadi telah membuktikan segalanya.. politik Anwar ala filem Politik India.. pemimpin berlagak bagus.. tapi lihat samseng yang menjaga pemimpin tersebut.. sama macam yang berlaku pada Wan Rahimi petang tadi.. politik ugut menjadi satu trend politik yang diamalkan oleh Anwar Ibrahim..

Selepas ini kita akan dengar skrip biasa yang digunakan oleh Anwar... UMNO dah beli Wan Rohimi dan menjatuhkah kredibilitinya seperti merajuk tak dapat projek atau sebagainya.. contoh yang klise.. tetapi dipercayai oleh penokong fanatik PAKatan.. modal lapuk.. kemudian data bapak 'spinners' dan ulaumak PAS yang akan menyerang Wan Rohimi.. tunggu sahajalah...PKR.. inilah bapak Fitnah Malaysia...

Kekasaran dan ugutan adalah bukti Anwar semakin bimbang kebenaran teserlah... semuanya adalah konspirasi semata-mata oleh Anwar.. tapi sayang Anwar terlupa kepada Allah..

Sejauh mana manusia merancang tetapi perancangan Allah melebihi segalanya... taubatlah Anwar... dah jauh kau tersesat tu..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

latifa meloya tu pakai je tudung tapi berhati syaitan nirrajimmmm. mereka2 sumpah palsu. jahat betul.

rais

Tanpa Nama berkata...

Kepada yang menyokong anwar, sedarlah bahawa sudah banyak kebenaran yang dapat dilihat mengenai salahlaku dan agenda jahatnya. Janganlah anda buta melihat kebenaran kerana ia hanya merosakkan agama, bangsa, dan negara. Kepada pemimpin dan pengikut parti pas, anda cepatlah bertaubat kerana anda semua sudah terpesong jauh. Akidah kamu telah terhakis sebab kerakusan kuasa politik. Pejuangan yang dilaungkan oleh pemimpin pas kononnya kerana Islam sebenarnya hanya dusta semata2. Mereka tiada niat untuk mengembangkan syiar Islam. Mereka hanyalah ahli politik yang menggunakan kesucian Islam demi kepentingan diri. Khusus untuk nik ajis, bertaubatlah. Baliklah ke pangkal jalan. Sudahlah kamu merosakkan diri kamu, janganlah kamu merosakkan akidah pengikut kamu pula. Bertaubatlah selagi hayat dikandung badan. Celikkan mata dan hati kamu dan lihatlah kebenaran dikeliling kamu.

Kepada orang Melayu yang meyokong PKR, sedarlah kamu sebenarnya menjadi kuda tunggangan pemimpin2 kamu yang amat rendah moral dan etikanya. Sedarlah bahawa mereka itu semua dahagakan kuasa, wang ringgit, dan kedudukan. Sedarlah cepat sebelum terlambat.

Kongsi Link Anda