Popular Today

Jumaat, Oktober 08, 2010

Hindraf Haram Jadah!!


Ini dah kurang ajar... keling paria dah tahap lawan Sultan Johor [rujuk sini]... ini dah mencabar kesabaran orang Melayu dan rakyat Johor... Keling pundek ni patutnya dibuang dari negara Malaysia..

Inilah akibat orang Melayu bagi muka kepada keling pundek ni... siapa Hindraf nak mempersoalkan kuasa Sultan.. tuan kepada Tanah Melayu ni... apa jasa Hindraf di negara Ini selain berjuangan perkauman keling sempit..

Mungkin Sultan patut tahu kedudukan mereka sekarang di mata kaum Bukan Melayu khasnya yang ultra cauvanis macam Hindraf dan DAP..

Masanya Sultan-sultan Melayu tegaskan pendirian bersama UMNO yang memperjuangkan hak peribumi tanah Melayu ini sejak dahulu kini dan selamanya... jangan nak main jalan tengah..

Sultan perlu mainkan peranan untuk menyatukan bangsa Melayu.. jika perpecahan Melayu berterusan.. jangan harap Sultan-sultan Melayu akan berada di mereka pada masa akan datang...

3 ulasan:

tungkaran hati berkata...

minta PERKASA dan PEKIDA tolong tengok-tengokan Hindraf dan kumpulan komunis yang kurang ajar ni.....!
kami rakyat biasa ni macam dah tak berapa percaya dengan KDN dan Menterinya sekali...asyik amaran je! bertindak dengan tegas jauh sekali lee! alahai tadaa teloq kot!

Tanpa Nama berkata...

Alahai blog yang tak lulus SEJARAH peksa SPM atau PMR..nah ambik baca..http://gloriamind.blogspot.com/2010/10/zikir-sesat-umno-yang-diluluskan-oleh.html..satu lagi..http://gloriamind.blogspot.com/2010/09/umno-takut-nak-mampoooooos.html

Tanpa Nama berkata...

kasi sapu bersih


Malaysia Maternity Wear,Maternity Wear Malaysia,Maternity Wear,Maternity Clothing,Maternity Dress,Online Maternity,Online Baby Products,One Stop Maternity

Kongsi Link Anda