Popular Today

Ahad, November 14, 2010

Apalah bodoh sangat PAS sampai ditipu PKR

Pakatan Rakyat sebenarnya ialah Pakatan Bodoh.. iaitu saling memperbodohkan satu sama lain...masing-masing berlakon je..

Lihat artikel Agenda Daily.. rupanya PAS dan DAP diperbodohkan PKR sahaja..

Angka ahli yang ramai hanyalah alasan untuk PKR dapatkan kerusi Pilihanraya... Bekas Setiausaha PKR Selangor, Mohd Nazmi Rosli berkata:
“Mempunyai ahli yang ramai merupakan syarat penting rundingan kerusi dalam Pakatan Rakyat, sebab itu PKR terpaksa dakwa mempunyai ahli yang ramai untuk kaburi mata DAP dan PAS supaya parti itu dapat bertanding banyak kerusi,”
Bukti jelas tentang pembohongan ahli PKR ialah dakwaan PKR ada ahli seramai 400,000 orang... sedangkan sepanjang pemilihan parti, jumlah ahli parti itu yang keluar mengundi dalam pemilihan jawatan utama parti hanya mencecah 12,000 je..
“Contohnya di Sungai Petani hari ini hanya 202 sahaja yang keluar mengundi daripada 3,222 ahli, jadi soalannya, betul ke ada ahli banyak macam itu, atau hanya data yang dimasukkan untuk tujuan lain?”
Sahlah PAS dan DAP diperbodohkan dengan Aljuburi.. akhirnya sistem pemilihan PKR ni memakan diri sendiri.. bukan sahaja merupakan pemilihan paling kalut dalam sejarah Parti politik bahkan paling kotor dalam sejarah negara..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda