Popular Today

Isnin, Disember 13, 2010

Lim Guan takut hilang kuasa

Teringat masa pemilihan Selangor yang lalu.. datang si anak buah Lee Kuan Yew. Lim Kit Siang yang berkhutbah supaya DAP jangan berpecah.. nanti Selangor akan kalah...

Hari ini.. yang bercakap mengenai perpecahan DAP.. anak Kit Siang.. si Guan Eng DAPigs..juga memberi amaran Pulau Pinang akan kalah jika DAP berpecah [sini]..

Takut benar si anak beranak ni kehilangan kuasa!!!

Sebenarnya apa yang ditakuti ialah segala rahsia kejahatan DAPigs dan Pakatan di negeri yang diperintahnya akan terdedah.. khasnya isu tanah dan penyeleweangan dalam pentadbiran kerajaan..

Nampak dengan jelas. anak beranak Lim ini umpama malaikat.. yang konon sentiasa mengawal keadaan.. sedangkan mereka tidak pernah menceritakan apakah sebenarnya yang berlaku dalam DAPigs.

Pastinya perpecahan ini disebabkan rasa tidak puas hati ahli dan pemimpin mereka.. selain usaha anak beranak lim sedang menyusun orang-orang yang boleh dijadikan mereka sebagai kuda tungangan bagi memastikan anak-beranak Lim terus kekal berkuasa.. bagaimana?.. tidak lain dan tidak bukan ialah dengan penyingkiran tokoh-tokoh politik yang boleh memusnahkan perancangan anak-beranak Lim untuk berkuasa.

Segala laku yang dibuat keluarga Lim dan kroni mereka diminta disembunyikan.. jika tidak mereka akan dihapuskan.. inilag sebenarnya demokrasi ala komunis yang diamalkan anak-beranak Lim..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda