Popular Today

Khamis, Disember 02, 2010

Tangguh Pemilihan : Pemimpin Pakatan meracau

Dahsyatnya respon yang diterima mengenai tindakan UMNO menangguhkan Pemilihan UMNO selama 18 bulan ini..

Paling sahsyat ialah respon pemimpin Pakatan yang dilihat meracau-racu umpama kena hiteria akibat dek tersampuk dengan hantu Altantuya [klik sini]...

Kat Mahfuz Bean “menunjukkan kepimpinan Datuk Seri Najib Razak masih berhadapan dengan “konflik” dalaman parti teras Barisan Nasional (BN) itu"

“Najib mungkin bertambah cemas apabila akar umbi Umno melihat Muhyiddin sekarang lebih ‘Umno’ daripada Najib."

Kata Tian Chua pula “Ketakutan kali ini ketara apabila Najib tidak lagi berupaya selesaikan konflik dalaman dalam Barisan Nasional serta memenuhi tuntutan rasis dari pertubuhan-pertubuhan tertentu, yang sebenarnya adalah daripada kalangan mereka (penyokong Umno).

Tak habis-habis nakmpaknya Pakatan serang BN dengan penipuan dan firnah yang dibuat.. pemimpin akar umbi tidak rasapun kepimpinan Najib dan Muhdyidin ada masalah.. bahkan masing-maing dilihat menjalan tugas dan fungsi masing-masing dengan baik.

PKR sebenarnya cemburu dengan keadaan UMNO dan BN yang jauh lebih baik dengan keadaan PKR, DAP dan PAS.. Kita maklum ke semua parti ini berpecah dua..

PKR.. berpecah, bergadauh dalam pemilihan yang lepas.. semua tidak puas hati dengan ketuanan Anwar yang dilihat melampau untuk mengekalkan kuasa beliau sebagai ketua Diktator..

DAP.. lihat sahajalah di Perak dan Selangor.. bagaimana mereka bergaduh sesama sendiri.. bagaimana Nga dan Ngeh bersaudara berkomplot untuk menjatuhkan musuh mereka dalam DAP Perak..

PAS juga berpecah dan sehingga kini PAS pun masih berpecah.. masih lagi ada tim Erdogan dan tim ulama.. semuanya bukanlah baik sangat.. yang ada kini hanya suara Mursyidul Am PAS itupun suaranya banyak bertentangan dengan suara Presiden PAS... Nik Aziz kata lain.. Hj Hadi kata lain..

Cukup-cukuplah Mahfuz bean berbohong.. lebih baik mahfuz bean bertaubat.. kalau tak buat dosa kering.. dosa dengan Tuhan boleh minta ampun dan maghfirah dengan Tuhan.. tetapi kalau dosa sesama manusia.. kena meminta maaf sesama manusia...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mahfuz fikir ikut kepala bawah bukan otak atau akal.

Kongsi Link Anda