Popular Today

Isnin, Januari 24, 2011

PRK Tenang : Duit jentera RM 43 ribu hilang dikebas pemimpin PAS!!!

Mana duit kami!!! itulah yang kini sedang panas di kem jentera PAS PRK Tenang.. persoalan ke mana pergi wang jentera PAS?

Ianya mengenai duit tentera PAS yang berjumlah RM 43 ribu [kli sini] yang sepatutnya diagihkan kepada jentera tidak sampai ke akar umbi. Dimaklumkan duit tersebut berjumlah RM25ribu sudah diserahkan oleh Lajnah Kebajikan PAS Pulau Pinang kepada Dr Mujahid manakala Ustaz Roshidi mendapat peruntukan RM18 ribu.

Tidak sangka ada juga kaki kebas duit dalam pemimpin PAS.. duit yang sepatutnya sampai ke jentera PAS tenang hanya sampai kepada jentera mereka. Ianya apabila 2 puak khawarij bertelagah di antara juak Salleh Man dan kroni Ustaz Roshidi, Juak khawarij Salleh Man mempertikaikan kemana perginya peruntukan perbelanjaan untuk ke Tenang.

Duit Tersebut depercayai diperolehi oleh kerajaan Anti Melayu DAP Pulau Pinang telah memberi komitmen untuk menghantar jentera kempen melalui tunggangan rasminya PAS Pulau Pinang.

Berdasarkan kenyataan pesuruhjaya PAS negeri Salleh Man,sebagai tunggangan rasmi DAP Pulau Pinang mereka akan mewakili Pulau Pinang untuk membantu PAS Johor dalam kempen prk Tenang nanti.

Menurut Salleh Man ,PAS Pulau Pinang akan mengunakan kelebihan pengalaman sebagai tunggangan DAP kerana kempen mereka begitu efektif memperbodohkan melayu Pulau Pinang.Maka kepakaran ini akan diguna pakai untuk berkempenkepada melayu Johor pula.

P/s.. tak sangka pemimpin PAS pun belasah duit jentera mereka.!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM,
JGN INGAT SERBAN PAS YG SEBERAT 1 KILO TU TAK BLH TELAN DUIT. DALAM SERBAN TU LA TEMPAT DIORANG ISI DUIT KAHKAHKAHKAH

Kongsi Link Anda