Popular Today

Khamis, Mac 20, 2014

#PRKkajang : Kenapa PAS dilihat tidak aktif bersama kempen PKR di Kajang terdedah!!

Sebenarnya dari mula hari penamaan calon.. sambutan dan kehadiran penyokong PKR sangat rendah.. berbanding kehadiran BN sebanyak 5K.. kehadiran penyokong PKR seramai 2-3 k sahaja. Kerana biasanya yang meramaikan jentera PR adalah ahli dan penyokong PAS.

Bukan setakat itu.. sepanjang kempen PKR ini memang susah hendak dilihat penglibatan PAS di Kajang. Memang terlalu sedikit.

Di Kajang..  PAS tidak dilihat begitu menonjol.. ceramah-ceramah PKR boleh dikata tidak ramai yang hadir.

Melalui risikan yang diterima rupanya apabila keputusan Liwat 2 keluar.. ramai penyokong PAS tarik diri dari menyokong Anwar.. ramai dah terbuka mata mereka.. siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

Mereka juga mengakui tak nak terlibat dan bersubahat untuk mengangkat peliwat dan parti PKR sebagai pemimpin. Sebagai ahli PAS mereka patut lebih tahu hukum mengenai ini.

Jika dah ada penyokong PAS yang sedar tu eloklah.. sebab apa yang berlaku dalam liwat 2 ni bukannya fitnah dari Barisan Nasional ataupun UMNO. Inilah fakta dan mahkamah dah putuskan dengan segala bukti yang ada.

Jadi segala tuduhan kerajaan zalim atau sebagainya adalah tidak berasas.. kepada pengundi PAS.. x payahlah bagi sokongan kepada mereka yang dah terbukti bersalah oleh mahkamah..

eloklah dalam PRK Kajang.. x payah beri undi pada PKR atau x keluar undi langsung pun x pe.. yg penting x bersubahat..

Mungkin boleh ambil nota ini sebagai rujukan:

5 fakta mahkamah mengapa Karpal Singh gagal bela anwar.

Fakta 1 : Doktor pakar telah mengesahkan terdapat penembusan zakar dalam dubur Saiful. Kesemua doktor telah membuat kesimpulan tanpa keraguan bahawa penembusan telah betul-betul berlaku. Penguamb
ela Anwar Ibrahim, Karpal Singh tidak pernah mempertikaikan pengesahan Doktor dalam isu ini

Fakta 2 : Pakar asing yang dibawa oleh Anwar Ibrahim sendiri gagal untuk mengesahkan sample DNA itu telah berlaku sebarang pencemaran.

Fakta 3 : Satu lagi fakta kes adalah kesan kulit Anwar ada pada kuku Saiful. Apakah UMNO begitu hebat untuk mendapatkan kulit Anwar Ibrahim dan tampal pada jari Saiful ? Peguambela Anwar Ibrahim, Karpal Singh sendiri gagal untuk membuktikan kulit Anwar pada jari Saiful adalah tidak benar.

Fakta 4 : Peguambela Anwar Ibrahim, Karpal Singh sendiri tidak pernah mempertikaikan DNA Sperma itu adalah milik Anwar. Mereka hanya sering mempertikaikan DNA SPERMA Anwar telah tercemar . Namun begitu , mereka gagal untuk menjawab sekirannya tercemar dan dirancang maka dari mana perancang tersebut hendak mendapatkan SPERMA DNA Anwar Ibrahim ? Adakah Anwar Ibrahim sendiri masturbate di tandas dan Sperma beliau dicuri dan diakhirnya dimasukkan ke dalam anus Saiful ? Mereka dalam bidang perundangan akan tahu peguambela tidak pernah berdebat untuk menolak kebenaran isu ini tetapi lebih menggunakan serangan teknikal perundangan untuk membebaskan Anwar Ibrahim. If it is the truth then why not provide the TRUTH facts and evidence rather than focusing on technical aspect of the law ?

Fakta 5 : Saksi yang dikemukakan oleh Anwar Ibrahim sendiri tidak berani untuk mempertahankan Anwar Ibrahim di Mahkamah . Daripada 14 saksi yang disenaraikan oleh Anwar sendiri dan tidak seorang yang berani tampil ke hadapan. Peliknya isterinya Wan Azizah juga disenaraikan sebagai saksi Alibi Anwar tetapi tidak berani tampil ke hadapan untuk mempertahankan suaminya di Mahkamah. Mereka tidak berani untuk berdepan dengan kebenaran perundangan.

Apabila berhadapan dengan setiap penyokong pembangkang, sila ajukan soalan ini:

1.Mengapa Karpal tak pertikai penembusan zakar tak berlaku?
2.Mengapa Karpal tak pertikai kulit Anwar di kuku Saiful tak benar?
3.Mengapa Karpal tak pertikai sperma itu bukan milik anwar?
4.Mengapa Karpal tak pertikai bagaimana sperma berada dlm jubur?
5.Mengapa tiada seorang dari 14 saksi Anwar senaraikan termasuk isterinya tampil ke kandang mahkamah utk pertahankan Anwar?
6.Mengapa Karpal hanya cakap sperma itu sahih tapi telah tercemar?
(akui milik anwar tapi untuk lari cakap telah tercemar)

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda