Popular Today

Jumaat, Mac 14, 2014

#prkKajang : Siapa Raja Bomoh di KLIA?


Banyak persoalan yang mengundang tentang raja Bomoh ini.. Pakatan sewenang-wenangnya menuduh BN yang membawa raja bomoh.. tapi ada bukti kukuh menunjukkan hubungan Pakatan dan Raja Bomoh ini.

 Satu lagi persoalan ialah bagaimana Wartawan Antarabanga boleh dipanggil sekali sebagaimana didakwa oleh Malaysiakini. Sebab biasanya yang rapat dengan wartawan antarabangsa ini ialah Anwar Ibrahim kerana beliau suka.


Cubaan mangaitkan Menteri di jabatan Perdana Menteri, Dato' Jamil Khir Baharom yang benarkan membawa bomoh adalah satu dakwaan jahat dan tidak berdasarkan maksud yang dicakap oleh Menteri Berkenaan, kerana beliau hanya cakap kita perlu berusaha dan berikhtiar tetapi dia tidak sebutkan secara spesifik bomoh.

Jika dilihat dari kebodohan bomoh-bomoh ini sebenarnya dengan jelas kita boleh lihat ianya adalah satu manipulasi terancang yang sengaja yang mahu memalukan negara dan BN. Dan diikuti program solat hajat yang dilakukan oleh PAS.. kita lihat bagaimana skrip ini dibuat.. Siapakah mastermind di belakang ini semua!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda