Popular Today

Isnin, Disember 22, 2008

PEMUDA PAS PENANG...YOU GUYS ROCK!



Posted by Desperado at 11:02 PM

PULAU PINANG: Dewan Pemuda Pas Pulau Pinang tidak membantah kerajaan negeri untuk meneruskan tarian jalanan I-Dance di sini esok dengan syarat ia tidak membabitkan penyertaan umat Islam. Bagaimanapun menurut Ketuanya, Mohamed Hafiz Mohd Nordin, pihaknya masih berpendirian bahawa pertandingan itu harus dibatalkan.

BACA DI mSTAR

Des : JANGAN LIBATKAN REMAJA ISLAM! Itu pendirian utama yang dipersetujui oleh Pemuda PAS Penang apabila mereka mempersetujui untuk tidak membantah tarian jalanan yang akan diadakan 20 -27 December 2008 di Queensbay Mall Pulau Pinang.

Ermmm...penglibatan yang sebagaimana? Jika tidak dapat menjadi peserta, adakah ok menjadi penonton? Itu tujuan I Dance ni sebenarnya..mempengaruhi remaja-remaja melalui pertunjukan dan persembahan yang dilakukan..

Kalau nak bantah, bantah la bagi habih-habih..jangan la sekerat jalan, tutup Queensbay Mall pada hari pertandingan tersebut, minta mereka buat secara tertutup, ataupun apa saja alternatif yang boleh mengelakkan ianya menjadi tatapan remaja Islam. Walaupun Pemuda PAS membantah penglibatan remaja Islam, sedarkah mereka bahawa yang tercongok sampai meleleh air liur di bawah stage bahawa anak Melayu yang beragama Islam!

Esok-esok, jangan dibantahnya pulak senamrobik nasional...street dance jugak tuh!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda