Isnin, Februari 23, 2009

MENJELANG ULANG TAHUN PEMERINTAHAN MALAYAN UNION ALAF BARU (BHG.01) - KUASA MELAYU DIKURANGKAN

Pada 8 Mac 2009, maka genaplah setahun pemerintahan Pakatan Rakyat @ Malayan Union Alaf Baru.

Dalam tempoh setahun ni, banyak penindasan dan kezaliman yang telah dilakukan oleh MALAYAN UNION BARU ini terhadap hak keistimewaan orang Melayu dan Institusi Beraja di negara ini. Menjelang sambutan ulang tahun penindasan hak ini, aspirasi akan menyorot kembali segala penindasan ke atas hak orang Melayu dan umat Islam.

Berikut antara peristiwa menyayat hati 'Ketuanan Melayu' di bumi Malaysia

Berapa ramaikah EXCO Melayu di Pulau Pinang


Berapa ramaikah EXCO Melayu di Perak


Berapa ramaikah EXCO Melayu di Selangor

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woi mamat, ekonomi malaysia dah masuk longkang, lagi mau tanya berapa orang melayu dalam exco? ko ni keldai ke lembu? melayu, melayu, melayu...... ape ingat orang lain bukan ciptaan Allah ker? bodoh dan seterunya bahlol, tak boleh nak di ajar lagi!!!!!

Tanpa Nama berkata...

woi mangkuk.. berapa ramai orang Melayu yang berjaya kerana DEB dan Keistimewaan orang Melayu, berapa ramai anak Melayu yang belajar di tanggung oleh keluarga sendiri..

Kalau tak da orang Melayu yang fikir macam UMNO ni dah lama melayu ketinggalan...

Baghal.. tak sedar diri, awak ingat awak tu pandai sangat, kalau tak de kouta bumiputera di Universiti, entah-eantah wngko pun tak boleh belajor...

Kalau kau tak nak duduk dengan orang Melayu ko duduklah kat cina ke india ke singapura ke.. aku nak tengok negara mana yang bantu nama Melayu tak sedar diri macam ko

Sedingin Salju berkata...

Oi Ah Chai, sedaklah hang tu duduk tanah melayu, bukan tong san. Jangan nak action kat sini. Ini tanah melayu.

Kongsi Link Anda