Popular Today

Selasa, Mac 31, 2009

Pas panik!

Pas panik sehingga Ismail berjalan dengan jentera parti komponen pun dipersoalkan... Teruk sangat dah panik Pas ni..

Mereka terlupa Barisan Nasional ini telah lebih 50 tahun hidup bersama parti komponen. BN juga merupakan sastu institusi dan entiti yang sah di sisi undang-undang. Bukannya sebagaimana Pakatan Rakyat, dahlah berkesedudukan haram tanpa akad, apatah lagi haram disisi undang-undang.

Ismail mengulas dakwaan pengarah pilihan raya PAS Pusat Datuk Mustafa Ali hari ini bahawa beliau tidak berdikari dan terpaksa bergantung kepada pemimpin parti komponen untuk menjayakan kempennya pada pilihan raya kecil Bukit Gantang.

Calon Barisan Nasional (BN) Ismail Saffian selesa dengan pendekatan kerjasama pemimpin parti-parti komponen dalam kempen pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gantang.

"Bukanlah sesuatu yang luar biasa untuk saya bekerjasama dengan pemimpin parti komponen lain dalam pilihan raya kecil ini," katanya.

Bercakap kepada pemberita semasa berkempen dari rumah ke rumah di Kampung Baru Temerloh dekat sini petang ini, Ismail berkata BN bekerja sebagai satu pasukan berdasarkan kepada semangat pemuafakatan dalam BN.

"Saya fikir tidak salah saya berjalan dengan pemimpin MCA, pemimpin Gerakan sebab mereka sebenarnya lebih rapat dengan masyarakat Cina... jadi saya kena bekerja dengan mereka.

"Itu semangat yang kita gunakan dalam BN, sebab itu kita ada BN," katanya kepada pemberita selepas kempen rumah ke rumah di Kampung Baru Temerloh dekat sini hari ini.

Mereka terlupa Pakatan Rakyat tu baru setahun... tu pun tak de akad nikah pun, kira bersekedudukan haram sahaja. Satu hari nanti jika dah puas dan bosan mulalah cari yang lain.. khasnya PAS... berapa banyak parti politik telah menjadi pemuas nafsu PAS.. sering bertukar ganti.. kalau dulu Semangat 46, lepas tu Barisan Alternatif dan sekarang Pakatan Rakyat.

Nak ada akad duduk bersama tidak boleh.... agama lain-lain, nikah tak sah... kira duduk bersedudukan sahajalah...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda