Popular Today

Selasa, Mac 31, 2009

Kenapa penderhakaan Nizar kepada sultan Perak sangat dahsyat?

Derhaka: Terengganu vs Perak
PsyTroopers

Terengganu

Perhimpunan menyokong Idris Jusoh dilakukan di kediaman rasmi MB, bukannya di depan istana. (Tajuk pun "Kediaman Rasmi MB Kecoh". Tiada batu dibaling ke arah kediaman rasmi MB.

Perak

Perhimpunan menyokong boneka DAP dilakukan di hadapan ISTANA. Bukannya di depan rumah Zambry. Kereta ISTANA habis dibaling batu. Siap ada skuad berani mati berguling atas jalan pegang bendera Palestin terbalik. Apa cerita? Derhaka tahap ultra dah tu. Habis ditahan kereta ISTANA.

Terengganu

Banner Idris Natang ditujukan oleh penyokong Idris kepada Ahmad Said memandangkan dibuat di depan kediaman rasmi MB. Bukan di depan istana. Jadi ianya tidak bermaksud ditujukan kepada Sultan. Tapi bagi saya penyokong Idris masih lagi bodoh dan bengap. Dah Sultan pilih Ahmad Said, akur je la kan. Tutup buku. Pandang depan tak payah tengok belakang lagi.

Perak

Banner online cerca Sultan dan mengatakan Sultan anjing, murtad dan segala maki hamun boleh dibaca di Buku Pelawat Pejabat Sultan Perak dan disiarkan para pendokong PR dan diapi-apikan para pemimpin dan aktivis PR. Blogger Hindraf (menyokong kuat PR) secara kurang ajar cakap Sultan anjing apa cerita?

Terengganu

Idris Jusoh telah memohon menghadap Agong, Pemangku agong dan MPPR demi memohon ampun dari pihak istana negeri dan Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong Tuanku Mizan.

Perak

Nizar derhaka. Nizar Tidak memohon ampun tetapi memohon derhaka! Mengarahkan penyokong Pakatan laknat untuk turut sama derhaka kepada sultan! Karpal saman Sultan!. "Singh is King". Kepala hangguk dia. Ingat dia raja ke? Nizar heret kes ke mahkamah. Sivakumar heret ke mahkamah juga. Tak selesai cara baik pun. Tak ada niat langsung nak mohon ampun?
--------

Paling jijik diheret hingga ke Pilihanraya Kecil. Jadi calon semata-mata nak tunjuk kalau dia menang maknanya Sultan salah buat keputusan? Apa motifnya?

Nizar jadi calon (boneka DAP) di Bukit Gantang sebenarnya nak lawan siapa? Sultan atau BN? Kalau BN mengapa tidak mahu memohon ampun dari Sultan? Mengapa tidak mengarahkan Karpal memohon ampun dari Sultan sebab kurang ajar dengan Sultan?

Tapi sayang, ramai orang Melayu kita jadi bengap dan bodoh disebabkan terlalu taksub dengan DAP. Sanggup diperguna Karpal & Ngeh Nga!

Rujuk:
http://kembarapolitik.blogspot.com/2009/02/kesetiaan-kepada-raja-dan-negara.html
http://kembarapolitik.blogspot.com/2009/03/nizar-boneka-dap-sampai-mati-zambry.html
http://www.myKMU.net/modules.php?name=News&file=article&sid=7746
http://kembarapolitik.blogspot.com/2009/03/pusat-tahfiz-di-setiap-daerah.html

Sumber : http://p59.bukitgantang.net

2 ulasan:

Suara Pemuda berkata...

Salam..

Artikel yang menarik..

chotz berkata...

kudos to u bro!!! patutnya artikel ni disiarkan masa kes derhaka tgh panas!!! baru dorang sedar mana intan, mana kaca!!!

Kongsi Link Anda