Selasa, April 07, 2009

Gambar panas Nizar apa kata Pakar...



Ni ada orang ulas tentang gambar ni..dia ni memang mahir, photograferlah katakan... dia ni cakap tentang pencahayaan gambar..

Dia kata pada gambar Mail keseluruhannya, cahaya flash datang sebelah kiri foto termasuklah gambar awek-awek tu, tetapi pada muka Mail Pian ni pula datang dari kanan foto di.. memanglah jelas..

Tapi dia kata dari segi cahaya flash pada muka Nizar tu memang agak real sikit, tone cahaya tu sama pada awek-awek sebelah dia... iaitu cahaya flash datang dari kiri termasuk cahaya foto nizar..

Tapi tulah dia kata.....

10 ulasan:

umno_tumpat berkata...

Salam..

Klau guna Adobe Photoshop.. boleh buat bab pencahayaan..

Nk kasi gelap kt belakang & cerah kat depan pun boleh

wassalam.

Tanpa Nama berkata...

Sdr,
Gambak macam tu tak payah tanya pakarlah, tanya budak darjah satu pun dia tahu, itu tipu punya. Buat habih boreh aje tanya pakar pun...

rahman,ahchong,muniandy berkata...

UMNO & BN CELAKA DAN SIAL.



UMNO & BN memang hina dan celaka .. masyarakat belum sedar lagi ,masuk lah PAS,DAP atau PKR, dah tau UMNO dan BN tak pernah bela rakyat,masuk jer PKR dan PAS, yang pasti nya terbela,sama rata ,hak rakyat di dahulukan pedulikan sultan.apa guna sultan kalau kehendak rakyat tidak diturut,biar rakyat yang tentukan siapa yang harus perintah,tak perlu ada sultan dah ketinggalan zaman..dah kuno amalan beraja ni,kalau boleh kami nak PRESIDEN, baru la sama standart dengan Singapore, mufti pun sama.maki jer pasal sokong UMNO & BN.

PAS & PKR adil.. perjuangan kan nama ALLAH.. orang lain pun nak pakai jugak nama allah .. tak kesian ker?beri la kristian peluang pakai nama ALLAH sekurang kurang nya senang nak berdakwah,kenapa orang UMNO CELAKA tak faham faham, "salah" kah nak bagi nama Allah pada kristian?
Apa yang Karpal King sebut tu memang betul Pemuda Umno memang celaka pasal sanggup hantar "2 peluru",
Pemuda Umno layak di gelar celaka pasal bukan 'ISLAM PAS',cuma anutan 'Islam UMNO'
"Islam & Melayu" PR tak terasa apa apa pun pasal memang layak di celaka kan Pemuda UMNO,
celaka PEMUDA UMNO berani masuk parlimen "PUKUL OKU" ,sial PEMUDA UMNO tunjuk samseng,baru jer nak 'tegur' Karpal KING dah di tuduh bertumbuk, penipu la PEMUDA UMNO ni, lain kali terus pegi tumbuk tak payah tegur, tak buat pun orang dah kata samseng ,Pemuda UMNO memang celaka pasal tak baling batu pada kereta kerabat raja,pemuda umno memang celaka lah.."pendek kata semua nama depan atau belakang ada UMNO memang celaka lah"


UMNO & BN memang celaka,pasal maki celaka pada en karpal king tu, pantang sangat hudud dilaksana kan..over my dead body kata karpal king, tapi sayang sekali kami PAS & PKR pada Karpal King..UMNO tetap celaka pasal pertahankan hak ugama & bangsa, cuba cuba la perjuangan kan hak sama rata..tak payah bagi anak2 melayu masuk Universiti melainkan ada stpm,HAPUSKAN MATRIKULASI, hapuskan sistem kuota,biar sistem merit ,

UMNO = malay and of course malay are PIG and they are stink! but remember this only apply to malay UMNO's,cause none UMNO's not consider as ultramalays. so there are not pig as umno pig's.

UMNO memang celaka ambil alih kerajaan secara merampas kuasa, kesian DAP selalu bahagi untung projek 90 % Nizar pulak dapat 10% , celaka hoii celaka UMNO dan BN baru 11 bulan PR perintah UMNO & BN ambil alih keraajan dengan cara paling hina,memang sial,tabur pasir dalam periuk nasi Nizar and the geng memang celaka UMNO & BN,

UMNO & BN memang celaka,kesian HINDRAF, sampai hati roboh kuil hindraf di "tanah haram",UMNO & BN memang celaka mengamal kan ethnic cleansing,bertambah celaka pasal kaum india yang pegang MAXIS,bertambah celaka lah UMNO & BN pasal biarkan ramai lawyer & Engineer dari kaum India,sial dan celaka UMNO & BN membantu sekolah jenis tamil,

UMNO & BN memang celaka pasal HINDRAF & DAP nak tuntut sama rata dengan hak bumiputra tak di layan,apa salah nya DEB di hapus kan sekurang kurang nya India dan cina boleh masuk ambik projek..setakat ambik sub buat jalan atau supply barang mentah yang 90% nilai dari projek apa la sangat,patut nya dapat 100% baru adil,

memang sial UMNO & BN ..hoiiii celaka kenapa nak pertahankan DEB, tengok contoh di Pulau Pinang sekurang kurang nya komisen projek dapat jugak 1% Guan Eng bagi pada melayu PKR,betapa "adil nya" Khalifah di penang ,UMNO & BN patut contohi khalifah yang satu ni,

Pasal kes YB Eli.takde kerja lain lah,mesti kerja UMNO & BN,biar la Helmi nak ambil gambar,YB Eli nak kangkang ker nak telanjang ker apa UMNO & BN peduli, salah ker nak tido dengan lelaki melayu?arghh memang celaka UMNO & BN nak zina pun tak boleh..

UMNO & BN lagi celaka tiru harapan baru untuk rakyat ke putrajaya 16 sept,last last idea tu di cilok oleh BN.
memang celaka sial lah...

UMNO & BN memang celaka,pasal bagi bantuan subsidi & duit poket pada nelayan,pasal tu la harga Ikan mahal, dah la minyak bagi bantuan duit poket bulanan pun dapat,memang sial lah UMNO & BN,

hoooii lahanat UMNO & BN kami tak mau dah bantuan dan hak istimewa selama ni takde apa yang istimewa, bagi sama rata jer pada kaum lain pasal melayu cuma 62% jer dalam malaysia, yang paling layak dan paling banyak perlu di bantu kaum HINDRAF,di ulangi kaum HINDRAF.

UMNO & BN jangan sesekali nak perjuangkan DEB,hapuskan pemilikan bumiputra 55% dalam pemilikan syarikat senarai awam di bursa saham..tu baru adil..faham tak!

Hoii celaka UMNO & BN kami nak lagi subsidi ,ambik lagi duit petronas,mana cukup setakat royalti jer..seboleh nya nak semua duit petronas biar minyak seliter 1.20,baru adil.

hoii UMNO & BN apa la sangat nak perjuang kan bangsa, apa ada pada bangsa,kami dah boleh jatuh bangun sendiri,sekurang kurang nya kalau susah ahlong dan tauke tauke cina boleh tolong.hapus kan bantuan MIKRO KREDIT,HAPUS KAN SEGALA BANTUAN PERNIAGAAN PADA BUMIPUTRA,APA PERLU NAMA BUMIPUTRA,TAUKE AHLONG KAN ADA,
hapus kan MARA, MARA langsung tak membantu anak anak melayu! Pasal MARA ada dalam DEB memang patut di hapus kan, hoii UMNO dan BN faham tak.. selagi kamu tak buat apa yang kami nak..akan kami fitnah akan keborbrokan kamu,sial punya melayu UMNO.

slyderrose berkata...

Permainan kotor ini dimulakan olih BN. Contoh, memfitnah Nizar memberi tanah pada kaum cina. Tapi puak-pauk umno tidak pulak bercakap tentang tanah yg diberi pada melayu walaupun fakta telah dikeluarkan, umno masih bercakap benda yg tak betul. Begitu juga pasa derhaka, sebenarnya umnolah bapak segala derhaka, Ahli umno kena tengok sejarah. Ini adalah fakta. Tapi ahli umno macam orang bodoh. Tak mahu mengakui hakikat itu. Banyak lagi...

Apa pun PAS is leading umno. I hope umno kalah. Biar Najib dan ahli umno berfikir sikit. Apa cara pun mereka buat PR tetap menang. Oilh umno kena berhijrah, buat drastic change. Top to bottom. Najib kena berani membersihkan diri beliau dari kes Altantuya dan komisen submarine. Berani kerana benar. Pergi ke mahkamah biar disoal siasat olih peguam.
Pulangkan balik kerajaan Perak pada rakyat.

CYBERCDO berkata...

Untuk rahman,ahcong,muniandy : kamu ini ....tanya ibukamu siapa sebenarnya bapa kamu ,abu,ahseng, atau muthu...atau ketiga-tiganya sekali tu,adalah bapa kamu....

geecantik@blogspot.com berkata...

assalamualaikum... beria kutuk BN?UMNO awk orang mane?? Melayu PAS ke PKR ke DAP yang masih tak sedar diri lagi.yang korang tu nak kena jual macam cite P. Ramlee dolu-dolu tu. Esok-esok dah merempat baru tahu le ni sakit boleh gak gi Hospital Kerajaan kalu dah Presiden memerintah tu kafir mane engko nak merempat.tak tahu lagi nasib Melayu Singapore.. sampai bile nak jadi Melayu Yang Tak Sedar Dek Untung??? Belajar pun Kerajaan BN Sponsor.. ada hati nak membangkang.Binatang pun tahu terima kasih pada tuan yang bagi makan die tau... lu fikir la sendiri

Tanpa Nama berkata...

Saya terpanggil untuk berkata sepatah dua mengenai tulisan rahman,ahcong, muniandy atas tajuk UMNO & BN CELAKA DAN SIAL.
Saya yakin yang menulis tu bukan orang Melayu. Ingat, orang lain juga punya perasaan, kaki tangan mulut dsbnya seperti juga anda. Kalau awak bolih bercakap dan menghina, orang lain pun bolih berbuat demkian terhadap anda, tapi saya yakin majoriti orang Melayu masih waras dan tak berbuat demkian. Kalau ada yang berperangai sedemkian, apa akan jadi. akhirnya 13 Mei berulang lah jawbnya. Siapa yang untung? Fikirkanlah sendiri..

Tanpa Nama berkata...

ASPIRASI BANGSAT UMNO " SATU PENIPUAN"

Tanpa Nama berkata...

yes bagus melayu umno dengan melayu pas dah gaduh melayu pkr jadi kayu...org islam umno dan dengan org islam pas dah gaduh...bagus2 so MAMPUS la MELAYU kat bumi melayu lps ni...ISLAM ntah ke mane...MELAYU memang xsdar diri betul...xtau la bile MELAYU ni nk sedar...

anti bohmau berkata...

baca betul2 raman muniandy ngn ahchong tu hanya menyindir2 menyalahkan BN krn terlalu baik hati, buat itu ini, bantu semua tanpa diskriminasi...hakikatnya ramai orang melayu Islam yg termakan dakyah pr tanpa mahu menghargai keamanan, kesejahteraan & kenikmatan yg ada di negara ini.

hari pertama berbuka makanan dah penuh meja..makanan dijual melambak2 sampai ada yg ke tahap melampau2 & membazir! banyak yg dibuang ke tanah dari yg di makan!!

sengsara ka hidup di negara yg makmur ni??? memang ramai sgt yg kufur nikmat & tak mahu bersyukur dgn keamanan yg dikecapi. kamu nak sgt haru-biru, berarak2 dijalanan, memaki hamun kpd rahmat aman, menentang segala kebaikan, jika bala Allah datang jgn lagi kamu tangisi!!! durhaka betul otak walaupun di bulan yg mulia!!

Kongsi Link Anda