Popular Today

Jumaat, Mei 29, 2009

PKR yang buta sejarah!

Angkatan Muda Keadilan (AMK) Selangor membidas pihak-pihak tertentu yang didakwanya mempolitikkan isu mengenai kembalinya ancaman Parti Komunis Malaya (PKM) berhubung saranan supaya bekas pemimpin PKM, Chin Peng dibenarkankan pulang ke Malaysia.

Berikutan itu, katanya, AMK Selangor berharap isu membawa pulang bekas ketua PKM itu tidak menjadi satu lagi isu sensasi politik pihak-pihak tertentu.

Nampaknya PKR ni memang buta sejarah... dan tidak mengenali Chin Peng... Inilah yang berlaku kepada belia hari ini. Sejarah kekejaman komunis yang membunuh ibu bapa kita dan pahlawan kita sewaktu masa dahulu hanya dipinggirkan sahaja.

Sebab itu PKR dan DAP serta gerakan menyokong kononnya atas dasar kemanusiaan!... kita jangan terlupa.. masa komunis dahulu menyeksa dan membunuh rakyat ini... tiada langsung sifat kemanusiaan dalam jiwa mereka.... ini sejarah negara bangsa yang tidak patut kita lupa...

Kenyataan oleh PKR ini memang dangkal sekali pemikirannya... ada masa kita boleh berbalah dan ada masa kita mesti bersatu.... bersatu menentang musuh yang telah membunuh dan menyeksa rakyat negara kita tanpa mengira fahaman agama dan politik serta ras bangsa..

Jangan lupa darah pahlawan kita yang pernah mengalir kerana mempertahankan tanah air kita dari komunis durjana!

1 ulasan:

KaCa Mata berkata...

menyedihkan dan memang memalukan, AMK patut belajar erti pengorbanan bangsa Melayu..

Kongsi Link Anda