Popular Today

Rabu, Jun 24, 2009

Pecahbelahkan PAS - Wahai PAS bertaubatlah!..

Apabila DS Najib ditanya tentang UMNO bertanggungjawab tentang perpecahan PAS, DS Najib hanya 'ketawa kecil' sahaja. Beliau berkata bagaimana UMNO boleh betranggungjawab dengan perpecahan akibat kerajaan Perpaduan yang dimulakan oleh PAS sedniri.

Najib berkata “Why should it be part of a ‘political game’ by Umno when the idea came from PAS,” he said. “There are some against the idea, while others are all for it,”

PAS ni semakin meroyan dan nyanyuk, dah 60 tahun umur PAS ni... PAS ni yang mulakan dahulu isu kerajaan perpaduan melalui ucapan HJ Hadi pada Muktamar PAS yang lalu.. kini di yang tuduh UMNO pula.... PAS kini sedaya upaya yakinkan rakyat yang UMNO mulakan isu kerajaan Perpaduan ini.

Sedangkan perpecahan berlaku dalam PAS ialah akibat idea yang dibawa oleh Haji Hadi.. dan akibat pemilihan antara Erdogan dan ulama yang lalu...... nampaknya isu erdogan ini semakin senyap.... inilah helah PAS... walaubagaimanapun hj hadi masih belum dimaafkan oleh PAS Kelantan kerana poster haji Hadi tetap tidak dinaikkan semasa kempen PRK Manek Urai!

PAS ni umpama orang tua banyak berbohong sangat hodoh perangainya... dahlah PAS.. cukup-cukuplah... bawalah bertaubat... kalau orang biasa berbohong mungkin tidak seburuk ulama PAS berbohong....


Hodoh sugguh rupa PAS ini!..

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda