Popular Today

Ahad, Jun 14, 2009

Siapa Sebenar Rosmanuddin Mansor

Siapa Sebenar Rosmanuddin Mansor Yang Membuat Pendedahan Palsu Dan Mengaku Adik Kepada Isteri Perdana Menteri.. Pendedahan yang berkepentingan???

(Betul ke anda adalah adik sebenar Datin Rosmah???)

Satu Klip Video telah dipaparkan di Youtube yang melibatkan pendedahan yang kononnya mengemparkan seluruh negara yang dilakukan oleh seorang lelaki yang mengaku dirinya adalah adik dan keturunan kepada Isteri Perdana Menteri kini iaitu Datin Seri Rosmah Mansor. Betul ke???

Betul ke adik sebenar atau adik angkat?? Nama bapak sama bukan bermakna dia ni adik kandung rosmah??? Shahboy terdetik untuk membongkar rahsia ini kerana sebenarnya pasti ada sesuatu yang tidak dinyatakan oleh lelaki yang bernama Rosmanuddin ini.Apa sebenarnya tujuan dia mendedahkan perkara yang sememangnya tidak ada bukti!!! Pasti ada udang di sebalik batu ni???

Ada satu petikan dalam video ini menyatakan yang Datin Rosmah tidak membantu langsung adik angkatnya ini. Datin Rosmah dikatakan tidak mahu membantu adik beradiknya itu. Betul ker??

Shahboy terdengar dari rakan-rakan dan kini inginkan kepastian!!! Shahboy nak tanye rumah yang dia duduk tu hadiah dari siapa???? Masa dia belajar dulu di universiti siapa yang tanggung??? Kerja yang dia dapat skarang ni siapa yang bagi??? Siapa yang sara anak beranak dia masa belum dapat kerja..???

Jawab lah semua tu dan beritahu rakyat yang semua itu bukan pemberian kakak angkatnya. Betul atau Tidak???.. Shahboy juga terdengar dari rakan-rakan seperjuangan yang menyatakan semasa ibu dan ayah Datin Rosmah masih ada dia tidak pernah mengambil tahu akan makan dan pakaian. Semuanya telah diberikan oleh Datin Rosmah.


(Kenapa akan Che Mah ni duk sebok-sebok buat kononnya ada pendedahan ni.. Ke masih ade hajat yang tak sampai.. Kisah percintaan ker???)

Kenapa video ini sekarang baru hendak terbitkan??? Kenapa tidak dikeluarkan semasa arwah Ayah dan Bonda masih ada?? Masihkah anda ingat lagi sebelum anda di bin nama Mansor????

Jangan hanya pandai meminta tetapi tidak pandai berterima kasih!!!!!

dipetik dari:

Shahboy
Naib Presiden 1 Gabungan Pemimpin Mahasiswa Malaysia (GPMM)

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang dia tu suku sakat rosmah. kalau dah kata tu benar le.. nak kona-kona buat apa. tak betul saman aje le

Tanpa Nama berkata...

saman menyaman ni bangkai pakatan je punya keje. dah cakap fitnah, buat apa layan lagi. bahlol la ko anon june 14.

Tanpa Nama berkata...

Pelik.. mengapa tindakan tak dikenakan kepada rosmanuddin? bila diminta saman dikatakan bangkai pakatan.. tapi itulah yang terbaik untuk membuktikan beliau tidakk bersalah. perumpamaan kepada isu video seks anwar dituduhnya jika anwar tidah bersumpah balas maka segala yang disumpah dato T benar..

Maaf jika dilihat di Youtube maka ramai yang memberi thumbs up untuk video tersebut. Rosmah sepatutnya membuat ulasan balas..

Tanpa Nama berkata...

macam mana nak saman, si rosmanudin tu sekarang lari duduk kat luar negara. ala2 raja petra la. tabur cerita sesedap rasa, cabut ke luar negara, siapa yang tanggung eh?

Tanpa Nama berkata...

ko mne tau pape r anon jun 25..ko tu bodoh bahlol..aq owg stu kmpng dia aq tau r cite sbnr bodoh...bodoh punya owg BN..

Unknown berkata...

aku dah tngok video ni lama..dah bertahun2 yg lepas.tp skg ni bila tngok balik tergerak hati nak buat research.. sukar nak cakap benda ni fitnah sbb cerita dan bukti begitu detail dan yg menceritakan pn bukan org2 yg palsu.

contoh datin che mah ni..aku pun tak kenal tp bila research dia adalah isteri kpd bekas adun Dato Ariffin Ali. rujuk sini. http://www.geni.com/people/Dato-Ariffin-bin-Ali/6000000002594200339 dan che mah ni full name che mah abdul hadi.

susah nk suruh org2 tua exspecially dh taraf warga emas mcm nenek induk ni berlakon...kita bole fikir dgn akal kesemua bukti2 ni..

berbanding video fitnah anwar yg nampak palsu video ni lebih detail dan lbh lojik. kalau nak persoalkan kenapa baru nak dedah skg yakni video diterbitkan lbh kurang tahun 2009 jadi aku boleh kata kenapa setelah saiful bukhari sudah diliwat 9 kali baru nak report dan cakap tak rela? tolong jwab? lojik aku ni standard la dalam famili kadang2 malas nak besar2kan cerita. org2 kampung tp myb lama2 tak tahan cite gak la.tp skg ni nk tau apa tindakan rosmah? saman x..lawan x..so?

Tanpa Nama berkata...

shah bana ko mesti dri page sharifah sofea kn ...

Dee berkata...

oooooooooooo, adik angkat rupanya..

Tanpa Nama berkata...

Sbgai manusia lps tgk natang nie
Aku menyesal
x kesah lah nak bomoh ke ape,
X de kene mengene kehidupan seharian kita
Ya, mungkin ada orang kata semangat patriotik,pembangkang
Tapi adakah membuatkan anda manusia yang mmg dilahirkan untuk menjadi manusia

Fadzil berkata...

Biasa la tu, ada la niat tersembunyi yang masih belum tertunai. Apa2 pun berita ni dah lama mati. hope semuanya dah ok semula.
tone excel

Tanpa Nama berkata...

Okay dah 2018 baru aku layan video ni dan anak perempuan rosmah sendiri dengan fazley dah exposed rosmah ni pesen orang yg macamana better la ko pi check dari dok tuduh melulu camni

Kongsi Link Anda