Popular Today

Sabtu, Oktober 31, 2009

PKR (Parti Kroni Rasuah)... Jom pakat tinggalkan PKR!

Lepas satu satu pemimpin PKR keluar dari parti tersebut, kalau satu masa dulu selepas penubuhan PKR tak lama selepas itu Timbilannya sendiri keluar dari parti Dr. Muzafar, salah saorang yang terkenal dengan pandangannya, akhirnya keluar parti kerana tak yakin dengan perjalan parti tersebut.

Selepas itu Ezam Md Noor ( AMK) Ankatan Muda Keadilan juga keluar PKR kerana tak percaya dengan Anwar setelah beliau sendiri bertanya dengan Anwar hala tuju PKR, Anwar menjawab dia tidak pentingkan itu semua, matalamatnya dia nak jadi PM, cerita Ezam dalam ceramahnya di Bukit Gantang.

Begitu juga dengan Ketua Wanita Pulau Pinang keluar PKR, dan yang terbaru Dato' Dr. Jefri Ketingan Naib Presiden PKR dan sudah tiga orang ADUN dari PKR keluar parti menjadi bebas tetapi menyokong Barisan Nasional.

Banyak orang tau asas penubuhan parti ini bukan untuk membela rakyaat, tetapi hanya untuk membela ANWAR IBRAHIM sahaja, bagi mancapai cita-cita Anwar untuk menjadi PM.

Anwar tidak pentingkan Bangsa, Agama dan Negara, dia sangup jual negara jual agama dan jual bangsanya, tetapi masih ramai lagi melayu yang buta hatinya tidak mahu melihat apa agenda Anwar sebenarnya yang sentiasa berlakun menipu orang ramai.

Kita mengharapkan lebih ramai lagi wakil Rakyat Melayu dan orang dalam PKR itu keluar parti tingalkan Anwar, Azizah, Azmin. kerana PKR itu hanya untuk mereka bertiga sahaja.

AB: Jom pakat tinggalkan PKR.... ramai pemimpin yang dah keluar anda bagaimana!....
Rasuah kini berlaku dimana-mana cabang dalam PKR... biarkan kroni Anuwar sahaja yang tinggal....

3 ulasan:

Ketuanan Melayu berkata...

Salam Perjuangan,
Sahabat2 penyokong kedaulatan melayu sekalian, saya ingin menyampaikan sekali lagi hasil kaji selidik yang dijalankan oleh company saya sebagai sambungan kepada komentar yang lepas. Syarikat saya beribu pejabat di Ipoh dengan pejabat di Kuala Lumpur dan Johor Bahru. Sekiranya anda masih ingat, ketika seblm PRU 12 , Tun Daim ada menyatakan tentang kawasan2 panas yang mungkin akan jatuh ke tangan pembangkang, negeri2 seperti Kedah, Selangor, dan Perak, adalah melalui kaji selidik yang dijalankan oleh company saya. Seperti yang telah saya nyatakan seblm ini, hasil kaji selidik di Perak, dgn taburan 2500 orang responden, undi melayu terbahagi kepada 2, BN dan PR dgn kelebihan kecil (3-4%) memihak kepada PR. Undi kaum Cina pula memeranjatkan adalah 90% kepada PR dan 10% kepada BN, dimana ini adalah peningkatan dari PRU yang lepas. Manakala undi kaum India pula ada 70% kepada PR dan 30% kepada BN. Jajaran penduduk di Perak membuatkan undi kaum selain Melayu adalah penentu kemenangan di Dun Perak. Kaji selidik ini dijalankan selamat sebulan yang bermula pada penghujung September yang lepas. Kepada sahabat2 sekalian, masih banyak yang perlu dilakukan, kerana realitinya sokongan kepada BN masih rapuh. Saya hanya berkongsi fakta kerana saya tak sanggup Perak jatuh ke tangan Cina lagi. Sekian. Wassalam

Brother_nam berkata...

usah kata tinggal bunuh DSAI tu pun ok......biar semuanya tongang tebalik......BERTINDAK KEJAM UNTUK RAKYAT.....tak hal punya....

Aspirasi berkata...

Kepada sdr. Ketuanan Melayu..Terima kasih kerana mengingatkan.... marilah kita bekerja keras untuk membantu BN perak kembali berkuasa... dan merampas kembali negeri yang telah BN kalah...

Memang susah tetapi bukan mustahil... semoga Allah memberikan jalan yang terbaik untuk kita..

Kongsi Link Anda