Popular Today

Sabtu, Oktober 24, 2009

TG Nik Aziz bakal Presiden PAS Baru

Nik Aziz dah beri 'hint'bahawa dia rela partinya berpecah asalkan beliau mejadi presiden parti. Rakyat sebenarnya tidak terkejut dengan kenyataan Nik Aziz ni, kerana dalam sejarah mereka ni tidak pernah diajar untuk mentaati pemimpin... sekarang bakal masuk sejarah lagi PAS akan menggulingkan pemimpin mereka.

Di antara apa yang diucapkan dalam temurah BERNAMA dengan TGNA semalam di Pulau Melaka "....Sedangkan kita (PAS) sebuah parti Islam, maka saya kena buat sesuatu untuk menentukan kedudukan pemimpin, termasuk Presiden sendiri,"

Apabila ditanya sama ada Muktamar Luar Biasa itu boleh menimbulkan perpecahan di kalangan anggota parti, TGNA berkata, "Nak pecah, pecah gi lah apa boleh buat. Saya tak suka orang tegur Presiden saya, kedudukan pemimpin (termasuk Presiden atau pemimpin lain) bergantung kepada keputusan muktamar."

Cukuplah Nik Ajis... berapa lama lagi nak berkuasa, teringat masa Nik Aziz kata Tun Mahathir sebagai Firaun. Nampaknya dalam PAS pun ada Firaun juga bahkan lagi teruk sehingga hendak menggulingkan presiden.... ini tidak pernah berlaku dalam UMNO walaupun mereka mempunyai krisis dalaman.

Cukuplah Nik Ajis... hari dah senja, PAS pun dah tua, kubur dah kata mari... siapa yang berkubur dulu pun kita tak tahu... Nik Aziz atau PAS?... wallahua'lam

1 ulasan:

dulu BN sekarang PR berkata...

ko ni memang bodoh sombong la aspirasi bangsat,..jawatan tok guru nik aziz lagi tinggi dari presiden...ko ni memang orang umno yang buta tuli...

Kongsi Link Anda