Jumaat, Januari 29, 2010

Edisi PAS boneka DAP : Akhirnya Blogger PAS bangsat didakwa

Wahai Aduka Taruna... apa yang ko dapat ko mempertahankan PAS? sekor muka pemimpin PAS pun tak nampak membela nasib kau!!!

Berakhirnya perjalanan Blogger bangsat PAS di muka pendakwaan kerana menghina Sultan Johor. Beliau mengaku tidak bersalah terhadap tuduhan menghina dengan niat untuk menyakiti institusi kesultanan Johor dan rakyat antara jam 7.25 sehingga 9.05 pada 22 Jan.

Khairul Nizam dituduh mengikut Seksyen 233(1)(A)Akta Komunikasi dan Multimedia 1998, yang jika didapati bersalah boleh dikenakan hukuman denda tidak lebih RM50,000 atau penjara tidak lebih setahun atau kedua-duanya.

Mahkamah membenarkannya diikat jamin sebanyak RM5,000 dengan seorang penjamin. Sebelum itu, Timbalan Pendakwa Raya (DPP) Masri Mohd Daud mencadangkan jaminan sebanyak RM10,000.

Kerana mulut badan binasa..

Wahai Aduka Taruna... apa yang ko dapat ko mempertahankan PAS?

Apa yang Pakatan bela engkau setelah engkau berjuang untuk mereka?

Di mana muka mangkuk pemimpin PAS seorang pun tak de, masa ko dalam keadaan susah..?

.. beginilah berakhir nasib blogger PAS.. kau sibuk berjuang untuk mereka.... mereka sibuk habsikan masa berperang sesama sendiri..

PPtuiihhh.

Habis madu sepah dibuang...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kenapalah ko memilih jalan hidup begini khairul. Memang betul kata Panglima tu apa yang ko dapat setelah berkorban memperjuangkan parti politik pas. Kalau berjaya merekalah yang untung dapat jadi wakil rakyat, tetapi kalau ko dalam kesusuhan jangan haraplah mereka nak jengok ko. Ko tanggunglah sendiri. Menyesal pun tak guna, baiklah ko bertaubat kepada Allah kerana ko telah menyakiti pihak-pihak tertentu terutama kaum kerabat orang yang kau cerca dan umat islam kerana menghina ahlul Bait. Ko ni belajar ugama ke tak atau ko tidak mendengar nasihat emak ko. Kalau tuhan nak turunkan bala sekejap saje khairul, sedangkan Tok Guru Nik Ajis pun boleh kena bala ini kan ko. Tengok apa dah jadi kan menyusahkan ko dan memalukan kaum keluarga ko sendiri. Mana nak letak muka emak ko dengan orang kampong. Apa sebenar yang ko cari dalam hidup ini. Kita patut bersyukur kerana hidup di negara yang makmur ini, bebas, senang mencari rezeki, tidak ada siapa yang ganggu kita. Kalau tidak parti UMNO memperjuangkan nasib orang Melayu, jangan harap ko dapat belajar tinggi.Alangkah ruginya masa hidup ko jika ko didapati bersalah dan dihukum perjara. Kan lebih baik menjaga diri sendiri dan keluarga kamu dari perjuangan yang menguntungkan orang lain. Ini bukan zaman purbakala adanya Aduka Teruna yang jadi hero Melayu. Kita ada undang-undang negara yang patut kita patuhi. Kalau ko malukan keluarga orang lain, sekarang keluarga ko sendiri pulak dapat malu.

Tanpa Nama berkata...

mangkok badigol lahabau cibai lancau ni bukan setakat kutuk Almarhum Sultan Johor je..tapi Siti Aisyah Isteri Nabi SAW, mazhab2 dlm islam, Sejarah Islam pon jadi bahan kutukan si MANGKOK TANDAS BERAYON nih!! Kalau kena hukum bunuh pon BAGUS.. aku setuju sangat!! direjam sampai MAMMMPOOOSSSS!!!!!!!!!PADAN MUKA ko.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....PADAN MUKA.....

Tanpa Nama berkata...

SAPE KATE BUDAK NI MEMPERTAHANKAN PAS? BILA YANG DIA PERTAHANKAN PAS? DIA AHLI PAS PUN TIDAK? KENAPE PEMIMPIN PAS NAK PERTAHAN DIA KALAU DIA LABIH BANYAK MAKI2 PEMIMPIN PAS? PAS REFORM KONON! GUNA LA OTAK WEH! INI BUDAK GILE. JANGAN LAYAN! KECUALI LA KALAU ADE YG SEJENIS DGN DIA, SERONOK SAME2 GILE DENGAN DIA

Aspirasi berkata...

salam Anon 10.39pm dan 12.55 am dan anon

Tindakan Aduka Teruna..@ Khairul ni memang patut menjadi teladan kepada semua. Ada masa berpolitik dan ada masa perlu reti hormat antara satu sama lain.

Salam Anon 2.17 am

Sdr boleh baca, blog ADuka ini banyak menghantam UMNO tentu sekali bukan ahli UMNO dan banyak pula menyokong perjuangan PAS. tak kiralah dia ahli ataupun tidak... selagi dia berjuang sama dengan PAS... inilah hasil didikan PAS.

Kongsi Link Anda