Popular Today

Isnin, Januari 25, 2010

Zaid Vs Zul : Islam Palsu Vs Islam Tulen

Seorang Pro Kristian dan seorang Pro Islam Tulen iaitu antara Zaid Ibrahim pengikut ANUwar Aljuburi dan Zulkifli Noordin.

Zaid Ibrahim mencadangkan ahli parlimen PKR dari Kulim- Bandar Baharu, Zulkifli Noordin dipecat. "Jika dia berkata cadangan pindaan undang-undang adalah salah, ia adalah okay. Tetapi apabila dia membuat laporan polis, tindakan itu satu bentuk ugutan,” katanya pada sidang media.

Rakyat melihat bahawa pemimpin PKR kini semakin sesat bertentangan dengan ajaran Islam tulen ini semua adalah akibat tarbiah sesat tok guru-tok guru PAS yang melahirkan rakyat celaru dan sesat.

Adakah salah sebagai umat Islam mempertahankan kesucian lafzu Jalalah, Kalimah Allah yang suci, yang maha Esa.

Nampaknya pemimpin PKR semakin buta hatinya, kesucian kalimah Allah diperdagangkan demi mendapatkan undi. Sebagaimana kita mengenai Anuwar sebagai AlJuburi, Zaid Ibrahim juga terkenal dengan liberalnya..

Jika manusia sebegini menjadi pemimpin maka Islam akan terhapus sedikit demi sedikit, Adakah umat Islam akan membiarkan perkara ini berlaku, tentunya tidak, oleh itu orang Melayu dan Islam perlu jelas mereka ini ialah penjual agama dan negara. Mereka telah menipu Islam dan Melayu dan begitulah mereka sampai bila-bila. Dan mereka ini adalah boneka hidup DAP.

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda