Rabu, Februari 03, 2010

Apa tunggu lagi?


Zulkifli Nordin kata dia sanggup letak jawatan hari ini... jadi apa yang nak ditunggu lagi...??? setakat cakap buat apa... kalau betul sangat sayangkan Islam lebih dari PKR letak jawatan segera. ...

Beliau berkata “Umum tahu, saya amat sayang dan hormati Anwar dan ini tidak pernah luntur..tetapi cinta saya kepada agama saya jauh melebihi segalanya dan ini saya tidak akan bertolar ansur." (rujuk di sini)


Dah tiba masanya pun untuk PKR berkubur... parti yang penuh kudis... dari pemimpin peliwat, penzina, kroni, rasuah, samseng... semuanya ada dalam PKR..

2 ulasan:

Media Cyber berkata...

sabar. kita jgn desak beliau. biarkan dia membuat keputusan yg wajar. kalau dia tidak keluar parti. ini bermakna dia hanya gunakan ayat itu utk mengaburi mata rakyat. masa itu kita hentak dia secukup2nya

Tanpa Nama berkata...

apa nak di harapkan kan mamat ni.cakap berdekah2 abuk pun tak da.kalau betul sayangkan islam lebih dari abang nuar keluar je dari PKR jadi Bebas and lepas tu belasah dua2 side BN ke PR.Yg salah katakan salah.Ni tidak bila BN cakap mcm2 tapi kena batang hidung sendiri diam lah , nak pikir dulu la.Percaya lah cakap gua ni mamat ni tak kan berani keluar PKR.....

Kongsi Link Anda